Művészmenedzsmenti kérdések
Hatszín–6szín Teátrum

Hatszín–6szín Teátrum

Nyereséget termelő vállalkozássá lehet-e tenni színházat ma Magyarországon?
Az a legfontosabb, hogy a „mesterkazetta” elkészüljön

Az a legfontosabb, hogy a „mesterkazetta” elkészüljön

Szávai Géza író-könyvkiadó számára a PONT afféle ökrös szekérként indult, amelyre fölférnek mellé még jó néhányan. Erre el is kötelezte magát.
„A kultúra maga az élet”

„A kultúra maga az élet”

A legizgalmasabb kihívás megértetni: nem úgy van, hogy az élet érdekes, színes, vonzó, a kultúra meg egy másik bolygón pár bölcsész ügye – vallja Winkler Nóra.
Az új technológiák új lehetőségeket teremtenek

Az új technológiák új lehetőségeket teremtenek

Interjú Kovács Andreával, a Let it be! art agency alapítójával
Megújulás és tradíció – egységben

Megújulás és tradíció – egységben

Interjú Dr. Vigh Andreával, a Zeneakadémia rektorával
Előnyt kovácsolni a hátrányból is

Előnyt kovácsolni a hátrányból is

Interjú Dr. Komáromi Györggyel, a Radnóti Színház gazdasági igazgatójával
Egy hiánypótló tehetségpont: Manna

Egy hiánypótló tehetségpont: Manna

Interjú Gáspár Annával, a Manna Produkció alapítójával
„A művészeti és a vállalati szféra határmezsgyéje összeér”

„A művészeti és a vállalati szféra határmezsgyéje összeér”

Interjú Szabó Györggyel, a Trafó alapítójával
Brandépítés egy megújuló múzeumban

Brandépítés egy megújuló múzeumban

Interjú Varga Benedekkel, a Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatójával
Láthatóvá tenni az értékeket

Láthatóvá tenni az értékeket

Beszélgetés Molnár Barbarával, a Fidelio Magazin főszerkesztőjével, a Programmagazin Kiadó Kft. ügyvezetőjével
Léptékváltásra és szemléletváltásra van szükség a kortárs képzőművészetben

Léptékváltásra és szemléletváltásra van szükség a kortárs képzőművészetben

Interjú Bérczi Lindával, a Budapest Art Week megálmodójával
Emberi történet

Emberi történet

Interjú Peter Grundberggel, a Brody House egyik alapító tulajdonosával