Színházi kommunikációs képzést indít a Freeszfe
– 2024. december 15-ig lehet a jelentkezni
A féléves képzés célja olyan kommunikációs szakemberek képzése, akik nem csak színházi területen helyezkedhetnek el, de megállják a helyüket a civil és az állami szféra kulturális intézményeiben is.
A gyakorlati képzést elvégzők nem csak egy-egy sajtóközlemény megírását veszik majd könnyedén, de nyárra sajtólistával, átfogó digitális ismeretekkel is rendelkeznek majd, magabiztosan állítanak be közösségimédia-hirdetéseket, megtanulják, hogyan vágjanak meg promóciós videóanyagot.
A tanórákon kívül igény szerint részt vesznek szerkesztőségi látogatásokon, az oktatók találkozókat szerveznek színházi kommunikációs szakemberekkel is. A képzés során nagy hangsúlyt fektetnek a helyes vitakultúra, érvelés elsajátítására, foglalkoznak az etikus marketinggel és sajtóval, illetve azok erkölcsi kérdéseivel is. A diákok, amennyiben szeretnének, részt vehetnek a Freeszfe közösségi életében, kommunikációs munkáiban, rendezvényeinek szervezésében is.
Kik jelentkezhetnek?
Olyan fiatalok és idősebbek, akiket érdekel a színházi háttérmunka, a kommunikáció különböző ágazatai; vagy már a szakmában dolgozók, akiket egy-egy részterület működése foglalkoztat. Előképzettségre nincs szükség, de nem is kizáró ok.
A képzés ideje: 2025. január 4. – június 14.
Oktatók: Bíró Árpád, Csáki Judit, Helyes Georgina, Várkonyi Judit, Veszprémi Judit
Jelentkezési határidő: 2024. december 15.
Bővebb információ ITT.
Nyitókép: a 2022-es kurzus résztvevői (forrás: Freeszfe Facebook)
Lásd még:
A művészet nem mosópor – Interjú Veszprémi Judittal, a Freeszfe művészeti kommunikáció képzésének vezetőjével
Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!