Art is Business Díj

RÉSZVÉTELI LEíRÁS

A díj pályázati folyamatában regisztrációval vehetnek részt a vállalatok.

A díj pályázati folyamatában az űrlap kitöltésésvel vehetnek részt a nagyvállalatok, valamint a kis- és középvállalkozások képviselői 2019. szeptember 30-ig. Az űrlap kitöltésének megkezdésétől két hét áll a pályázók rendelkezésére, hogy véglegesítsék az adatlapot és a válaszokat. Amennyiben a krédésekre nincs egzakt válasz, jelezze az űrlapban, hogy nem áll módjában az adott kérdésre választ adni.

A mecénás kategóriában felterjesztés által lehet részt venni. A kiválasztott magánszemélyről egy 4000 karakteres ajánlást kell küldeni az info@kortarspr.hu e-mail címre szeptember 30-ig.

A pályázatokat hatfős kuratóriumi testület bírálja el, akik a hazai kulturális kommunikációs szakma meghatározó szereplői.

Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője

Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője

Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője

Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője

Batta Barnabás, a MITTE Communications stratégiai igazgatója

Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője

A pályázat kiemelt szereplőit az Art is Business decemberi lapszámában mutatják be a szervezők, és a legjobbakat díjátadó keretében ünneplik meg.

Regisztráció


Kérdőív


  Ön melyik vállalatnál dolgozik és melyik osztályon?

  Hány fő dolgozik az Ön vállalatánál és ezen belül is a marketing osztályon?

  Az Ön vállalatánál melyik részleg felel a támogatások megítéléséért?

  Az Ön vállalata rendelkezik-e szponzorációs/támogatási stratégiával és ennek megfelelő büdzsével? Ha igen, mióta?

  Amennyiben rendelkeznek támogatási stratégiával, azt milyen időintervallumra előre alakítják ki?

  Amennyiben rendelkeznek szponzorációs büdzsével, minden évben megegyezik ennek az összegnek a mértéke vagy a vállalat éves bevételétől függ?

  Nagyságrendileg mekkora összeggel támogatott a vállalata kulturális projekteket 2018/19-ben? Ha nem összeggel, hanem egyéb formában, kérjük a barterértéket adja meg.

  Az Ön vállalata melyik esetet tartja fontosabbnak: a vállalati ernyőnek megfelelően, egységesen alakítani a szponzorációs támogatásokat vagy az almárkáira szabottan megtalálni a megfelelő partnereket?

  Az Ön vállalatában van-e precedens arra, hogy kultúratámogatásra használták fel a szponzorációs büdzsét?

  Amennyiben támogatott a vállalata korábban kulturális projekteket, kérjük, írja le, hogy milyen produkciókat/intézményeket támogatott, milyen formában és feltételekkel!

  Hosszútávra választanak támogatott kulturális projektet vagy évenként döntenek a szponzorációról?

  Mit gondol, miért szükséges a vállalat szempontjából a kultúratámogatás?

  Hogyan használja HR szintjén az Önök vállalata a kultúrát?

  Amennyiben nem működött korábban együtt a kulturális szférával, de szívesen támogatna művészeti projekteket, preferálna-e szakmai iránymutatást a szponzorációs/támogatási döntéshozatalban egy külsős szakembertől/ügynökségtől?

  Nevezzen meg (név, titulus) egy embert az Ön vállalatánál, aki a leginkább nyitott a művészeti és kulturális értékek mentén gondolkodni. Kérjük, indokolja meg a választását!

Válaszok elküldése