Next Generation Egyetemi Program

Next Generation Egyetemi Program

A közeli jövő értékorientált menedzserei – Hol a helye a művészetnek a vállalaton belül?

A 2024/25-ös tanévben az Art is Business a Corvinus Művészeti Akadémia diákszervezettel közösen, az egyetem tanszékeinek hozzájárulásával új programot indít a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatóinak.

A projekt célja, hogy a jövő vezetői számára nyilvánvalóvá váljon, miért és hogyan érdemes a művészet eszköztárához nyúlni és együttműködni a művészeti szcéna szereplőivel. Mikor és hol van a helye egy alapvetően profitorientált vállalkozás életében a kreativitásnak és a kulturális sokszínűségnek? A jövő menedzsereinek és vezetőinek milyen értékek mentén érdemes gondolkodniuk, hogyan találhatják meg önmagukat a vállalati kultúra keretein belül? 

A programsorozat során olyan workshop jellegű alkalmakra várjuk az egyetem hallgatóit, amelyeken nagyvállalati felső vezetők, szakmai menedzserek, junior munkavállalók és művészeti szereplők mesélnek arról, hogyan építhető be ez a szemlélet a HR, a marketing, a vállalatirányítás, a pénzügy, a felelősségvállalás, az ESG, a PR, a kommunikáció és a projektmenedzsment területén.

A havi, interaktív programok közös vonása, hogy a művészetre és a kreativitásra mint soft power értékre világítanak rá; a meghívott vendégek gyakorlati tapasztalatai mutatják meg, hogy érdemes a területekre új szemmel tekinteni.

A 2024/2025-ös tanévben a Corvinus Egyetem adott otthont az előadásainknak. Partnerünk a Corvinus Művészeti Akadémia diákszervezet volt. 

Olyan előadók érkeztek, mint:

  • Gábor Éva, a BMW Manufacturing Hungary senior HR marketing specialistája
  • Harsányi Bence, a Momentán Társulat egyik alapító vezetője
  • Mátray Csenge, a Wing Zrt. vezárigazgató-helyettese
  • Liptay Gabriella, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatója
  • Hámori Máté, karmester, a Danubia Zenekar művészeti vezetője
  • Kaszás Attila, a Viwa Vitaminwater társtulajdonosa
  • Palotai Borbála, a PWC Magyarország marketingigazgatója
  • Le Kim Evelin, a Duda Éva Társulat szponzorációs menedzsere
  • Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség tulajdonosa
  • Salgó András, a BMW Magyarország kommunikációs igazgatója
  • Gyüdi Melitta, az Opera protokollfőnöke
  • Jaksity György, a Concorde Zrt tulajdonosa
  • Mondovics Péter, a Mastercard marketingmenedzsere
  • Valuska László, a Margó Irodalmi Fesztivál vezetője
  • Renfer Péter, a Nordconn ügyvezetője
  • Horváth Ádám,Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz; Elnökségi tag, Európai Employer Brand Szövetség; Elnök, Employer Branding Tagozat, Magyar PR Szövetség


2026-tól a NextGen átalakul.