Kik vagyunk?

Egy olyan platform, amelyen találkozhatnak a vállalati, magán- és művészeti szcéna szereplői, és az itt megosztott tudásból együttműködések jöhetnek létre. Ennek eszközei az Art is Business print és online média, a Connections események, az Art is Business Díj, a vállalati és művészeti képzések, az Art and Events ügynökségi szolgáltatás, valamint az Art is Business közössége és Baráti köre.

Az Art is Business céljai:

  1. Értékalapú tudásmegosztás, melynek során a vállalati szféra mind jobban meglátja a művészeti együttműködésekben rejlő előnyöket.
  2. Az üzleti alapú megközelítés terjesztése a művészeti szereplők számára.
  3. Gyakorlati megoldások létrehozása a hosszú távú együttműködés jegyében.

Az Art is Business alaptevékenységi körei:

Art is Business Youth

Az Art is Business fiatal generációk számára létrehozott oktatási és inspirációs programja, melyen keresztül a jövő menedzserei számára igyekszik a művészet fontosságát hangsúlyozni.

Art is Business Learning 

Az Art is Business oktatási programja, amelyben az art-and-business világ különböző pontjaira igyekszik felhívni a figyelmet, mindennapi gyakorlati megvalósítás mellett.  

Perspektíva Mentorprogram

Az Art is Business üzleti mentorprogramja, amely segítségével az előadóművészeti szektor szereplőinek kíván segítséget nyújtani vállalati és művészeti menedzserek segítségével a fenntartható működés érdekében. 

Art is Business Díj

Az Art is Business évente meghirdetett elismerése – vállalati, mecénás, művészeti, turisztikai szereplők bizonyíthatják, hogy komolyan gondolkodnak a művészeti együttműködésekről.

Art is Business Connections

Az Art is Business magas presztízsű networking eseménysorozata, amelyben – kurrens és állandó témák mentén – ahol szakértők osztják meg tudásukat, és ösztönöznek közös gondolkodásra. Éves szinten 8-12 alkalommal több száz résztvevővel működő sorozat, amelynek résztvevői főként vállalati vezetők, menedzserek, művészeti szakemberek és művészek.

Art is Business média

Az Art is Business évi három alkalommal jelenteti meg nyomtatott magazinját, és a folyamatosan működteti online médiumát, amelyekben hazai és nemzetközi inspiráló vállalati, művészeti, oktatási szakemberek mutatkoznak be, jó példákról olvashatnak az olvasók. A print lap fő célközönsége a vállalati és kulturális menedzsment, valamint azok, akik változást indukálhatnak a hazai céges és kulturális finanszírozás területén.

Éves szinten két országspecifikus lapszám: 2024-ben Spanyolország és Ausztria (korábban Franciaország, Izrael, Hollandia, Írország, Németország, Svédország)

Art and Events: A művészet és a vállalati rendezvények 

Az Art is Business szolgáltatása vállalatok számára; a művészeti tanácsadástól a klasszikus ügynökségi és projektmenedzsmenti feladatok ellátásáig terjed.

Többek között:

  • ESG stratégia kidolgozása kiemelten társadalmi területre fókuszálva
  • művészeti szponzorációs és támogatási stratégiák kialakítása
  • rendezvényekre művészeti programok szervezése
  • kulturális sajtó- és PR-feladatok ellátása, médiavásárlás
  • vállalati szponzorációs alapok kezelése
  • vállalati gyűjtemények építése

Art is Business for Culture

Az Art is Business szolgáltatása művészeti piac szereplői számára.

Többek között:

  • art-and-business stratégia kidolgozása és megvalósítása
  • networking és baráti körök létrehozása
  • szponzorációs és támogatási projektek kidolgozása
  • networking események szervezése
  • szolgáltatási csomagok létrehozása

Art is Business közössége és Baráti köre

Az iniciatívához több ezer nyitott és értékorientált vállalati top menedzser és szakember, valamint művészeti menedzser és művész kapcsolódik. A legközelebb a Baráti körbe tartozók állnak, akik számára zártkörű eseményeket és plusz szolgáltatásokat is nyújt a szervezet. A közösség elérésének egyik legerősebb eszköze a hírlevél, melynek több ezer fős aktív címzettje van.

Az Art is Business a hazai és nemzetközi üzleti közösségekben