2023. március 21.:Digitális generációk a kultúrában – Online-ból az élőbe!
A digitalizációt sok irányból figyeljük, és beszélünk róla. Vannak jó és árnyoldalai. A művészet szemszögéből nézve jó, hogy gyakorlatilag minden elérhető már az interneten, két kattintással letölthetők, szerkeszthetők, megvásárolhatók és birtokolhatók kulturális tartalmak. A kevésbé barátságos oldala pedig az, hogy elmagányosodáshoz vezet: magunkra zárjuk a szobaajtót, és nem állunk fel a képernyő elől, így nem kapcsolódunk fizikailag valós közösségekhez. Ez a veszély különösen a digitális kultúra jegyében szocializálódó fiatalokat fenyegeti.
Az év első Connections eseményén arra keressük a válaszokat, hogy
– a ma művészetének kik a célcsoportjai?
– ki az, aki egy digitális színházi előadás után kíváncsi az élőre is?
– az előadó-művészetben hogyan tud a digitális eszköz csábító lenni a néző számára?
– milyen erejük van a közösségi média influencereinek?
Összefoglalva: a jövő generációja miért indulna el offline kulturális élményeket gyűjteni?
Pitch:
Az év első művészeti bemutatkozóját Horgas Ádám, a Digital Producer kitalálója és vezetője tartja.
A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember
Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője
Szálka Zsuzsanna, a Magyar Zene Háza szakmai koordinációs igazgató-helyettese
Tossenberger Tamás, a Google Magyarország brand és reputációs menedzsere
A beszélgetést vezeti:
Légrádi Gergely, az eSzínház vezetője
Időpont: 2023. március 21. (kedd) 18 óra (vége: 20:30 óra)
Helyszín: Impro - Kreatív Töltőállomás, a Momentán Társulat színháza, 1066 Budapest, Ó utca 4.
Az alkalom után a Fill the Wine Box kiváló hazai és nemzetközi borait kóstolhatják meg.
A részvétel jegyvásárláshoz kötött, ára: 3500 Ft+ kezelési költség
Az Art is Business Baráti köre számára a belépés ingyenes.
A helyszín befogadóképessége limitált, ezért javasoljuk, hogy minél hamarabb szerezzék be jegyeiket.