Híreink

A tavaszt nem lehet eltörölni
– David Hockney univerzuma a Fondation Louis Vuitton termeiben

Rend és káosz kéz a kézben
– A Világszép korTárs Kapcsolódások egyik workshopján jártunk

„A közönség egyenesen rajongott a koncertekért”
– Interjú Szomolányi Janinával, a Müpa Fesztiválok operatív igazgatójával az idei Bartók Tavaszról

Könyvhét és könyvheti est, ZeneZug Fesztivál, balettiskolák seregszemléje, FREESZEMLE és Krasznahorkai prózavilága
– Az Art is Business e heti programajánlója

Az ország, ahol három kulturális miniszter van
– Hogy néz ki a kultúra finanszírozása Belgiumban?
A jégkori ember életének titkai a szegedi Móra Ferenc Múzeumban
– A tárlat 2026. január 10-ig látogatható
Kézfogások helyett világos szerződéseket!
– Beszélgetés Timár Boglárka művészetmenedzser, kurátor, művészeti üzletfejlesztő és tanácsadóval

Magyar tervezők sikere Olaszországban
– Két hazai dizájnercsapat is dobogós helyezést ért el egy tengerparti város arculatát megújító pályázaton

Kiosztották az Esterházy Art Award 2025 díjait
– Ezzel egy időben megnyílt a legjobb huszonegy pályaművet bemutató What We Believe In – AMIBEN HISZÜNK című kiállítás a Ludwig Múzeumban

Castingot hirdet az Itt és Most Társulat imprózni vágyó nőknek
– Jelentkezni 2025. június 22-ig lehet

Intellektuális kalandozások
– Beszélgetés Dénes Andrea és Balázs Árpád műgyűjtőkkel és Valkó Margittal, a Kisterem galéria vezetőjével

Átadták az első Oscar-kvalifikáló Friss Hús díjait
– A Dögsúly nyerte a legjobb magyar élőszereplős rövidfilm díját, a legjobb animáció az Üvegház lett