Híreink
A tavaszt nem lehet eltörölni

A tavaszt nem lehet eltörölni

– David Hockney univerzuma a Fondation Louis Vuitton termeiben
Rend és káosz kéz a kézben

Rend és káosz kéz a kézben

– A Világszép korTárs Kapcsolódások egyik workshopján jártunk
„A közönség egyenesen rajongott a koncertekért”

„A közönség egyenesen rajongott a koncertekért”

– Interjú Szomolányi Janinával, a Müpa Fesztiválok operatív igazgatójával az idei Bartók Tavaszról
Az ország, ahol három kulturális miniszter van 

Az ország, ahol három kulturális miniszter van 

– Hogy néz ki a kultúra finanszírozása Belgiumban?
A jégkori ember életének titkai a szegedi Móra Ferenc Múzeumban 

A jégkori ember életének titkai a szegedi Móra Ferenc Múzeumban 

– A tárlat 2026. január 10-ig látogatható
Kézfogások helyett világos szerződéseket!

Kézfogások helyett világos szerződéseket!

– Beszélgetés Timár Boglárka művészetmenedzser, kurátor, művészeti üzletfejlesztő és tanácsadóval
Magyar tervezők sikere Olaszországban

Magyar tervezők sikere Olaszországban

– Két hazai dizájnercsapat is dobogós helyezést ért el egy tengerparti város arculatát megújító pályázaton
Kiosztották az Esterházy Art Award 2025 díjait

Kiosztották az Esterházy Art Award 2025 díjait

– Ezzel egy időben megnyílt a legjobb huszonegy pályaművet bemutató  What We Believe In – AMIBEN HISZÜNK című kiállítás a Ludwig Múzeumban
Intellektuális kalandozások

Intellektuális kalandozások

– Beszélgetés Dénes Andrea és Balázs Árpád műgyűjtőkkel és Valkó Margittal, a Kisterem galéria vezetőjével
Átadták az első Oscar-kvalifikáló Friss Hús díjait

Átadták az első Oscar-kvalifikáló Friss Hús díjait

–  A Dögsúly nyerte a legjobb magyar élőszereplős rövidfilm díját, a legjobb animáció az Üvegház lett