by Balogh Máté András 2020. Aug 06.

Amikor a jó példák találkoznak

Az Art is Business iniciatíva indulása óta azon dolgozunk, hogy bemutassuk azokat az embereket, projekteket, vállalkozásokat, akik, amelyek felelősen gondolkodnak a művészeti és forprofit szegmensek együttműködéséről.  Azt gondoltuk, hogy a magazinban felgyűlt tudást esemény formájában is át kell adnunk. Ezért született meg az Art is Business Konferencia ötlete, amely 2020. december 15-én a Trafó – Kortárs Művészetek Házában valósul meg. 

Hogyan működik ma a vállalati és művészeti élet összekapcsolódása? Létezik-e 2020/21-ben tiszta kulturális szponzoráció? A művészeti brandek miként segítik a vállalat stratégiáját?  Ezen és ezekhez hasonló kérdésekre keressük majd a válaszokat. A konferencia több témakörből áll, amelyeket egy-egy nemzetközi és hazai szakember vezet fel az Amerikai Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából, Írországból, Svédországból, Ausztriából és Németországból. A témák kifejtésében kerekasztal-beszélgetések formájában vesznek részt fele-fele arányban vállalati és kulturális menedzserek, valamint művészek. 

Témák:

A kulturális szponzoráció napjainkban; Hogyan gondolkodnak a vállalatok?; Milyen kihívás előtt állnak a magánalapok a következő években?; A HR találkozása a kultúrával – Employer branding, felelős vállalati gondolkodás és a művészeti projektek; Az előadó-művészet és a mecénás gondolkodás; A színház és a kulturális szponzoráció; A képzőművészet és a pénz – Miért hasznos a vállalat számára a vizualitással való együttműködés?; A jövő kihívásai – A kultúra miért segíti a vállalatok hosszú távú brandkommunikációját?

Előadók:

Arnold István, a Summa Artium igazgatója, Batta Barnabás, a MITTE stratégiai igazgatója, Bérczi Linda, a Budapest Art Mentor program vezetője, Béres Attila, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója, Debreczeni Mónika, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet birtokigazgatója, Erdődy Orsolya, a Budapesti Fesztiválzenekar menedzserigazgató-helyettese, Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, Egri Gábor, a Műpa értékesítési és marketingigazgatója, Gáspár Anna, a Manna Produkció vezetője, Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja, Horn Péter, a B.Braun Magyarország vezérigazgatója, Kepecs Gábor, az Aegon Magyarország felügyelőbizottsági tagja és az Aegon Díj alapítója, Király Júlia közgazdász, a Magyar Nemzeti Bank korábbi alelnöke, Ledényi Attila, az Art Market Budapest igazgatója, Lerch Zoltán, a Schneider Electric HR-igazgatója, Légrádi Gergely, az Oppenheim Ügyvédi Iroda partnere, Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációs vezetője, Márton Katalin, a Praktiker Magyarország, HR- és CSR-vezetője, Mondik Gábor, a Kreatív Európa Kultúra alprogram vezetője, Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda vezetője, Palya Bea tréner, énekes, dalszövegíró, Perjési Péter, az Intelligent Power Solutions Kft. ügyvezetője, Rozgonyi-Kulcsár Viktória, a Jurányi Inkubátorház vezetője, Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője, Török József kockázatitőke-befektető

Fontos számunkra, hogy minél több vállalati és kulturális szakember vegyen részt az eseményen, hiszen nem titkolt célunk az is, hogy olyan egyedülálló alkalmat teremtsünk, amelyen könnyen indulhat el párbeszéd a két fél között.  

Ráadásul, a konferencia után adjuk át az Art is Business Díjakat is, amellyel a tudatos együttműködőket kívánjuk elismerni a nagyvállalati, a kis- és középvállalkozói, kulturális és forprofit mecénás, valamit a kulturális turisztikai témakörökben. A díjra jelentkezni és jelölni szeptember 30-áig lehet.

Amennyiben a hatóságok másként nem rendelkeznek, az eseményeket megtartjuk. Változás esetén minden érdekelt felet értesítünk.

https://www.artisbusinessconference.hu/hu/



 

Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!

Támogassa a kezdeményezésünket, legyen Ön is mecénás!