
Ingyenes programokkal és koncertekkel vár a Gyerek Sziget
Az esemény megvalósulása az elkötelezett támogatóknak köszönhető.
Háromnapos fesztivállal indítja a vakációt a Generali Gyerek Sziget, a Hajógyári-sziget árnyas fái közt. Az ország egyik legnagyobb, családi rendezvénye népszerű előadók koncertjével, bábszínházzal, tánccal, vetélkedővel, sportprogrammal, zsonglőrökkel és artistákkal, ugrálóvárral, kézműves foglalkozásokkal és még rengeteg élménnyel várja a családokat június 16. és 18. között.
„Az indulás óta célunk, hogy a műfaji sokszínűség megtartása mellett, a programszervezés során, az adott műfaj – zene, színház, bábszínház vagy akár képzőművészet – legnívósabb képviselőit léptessük fel” – mondja Vidó Andrea projektvezető. „A helyszínen megjelenő szakmai szervezetek, egyesületek esetében is olyanok mutatják meg magukat, akik minden szempontból kiemelkedőek a maguk szakterületén. Ennek a hosszú távú, kitartó szakmai munkának az eredménye, hogy eddig minden hétvégén benépesült a Hajógyári-sziget nagyrétje. Az idén egy, hosszú hétvégébe sűrítettük a programjainkat a több hétvégés programsorozat helyett, így a technikai költségek csökkentésével többet tudunk programokra és szolgáltatásokra költeni” – teszi hozzá.
„A belépés a Gyerek Szigetre a kezdetektől fogva ingyenes. A szponzori együttműködéseknek köszönhető, hogy az elmúlt tizenkilenc alkalommal minden területen – programok, infrastruktúra, szolgáltatások – tartani tudtuk az eredetileg képviselt magas színvonalat” – mondja a Sziget Zrt. szponzori vezetője, Pintér Nóra.
Forrás: Generali Gyerek Sziget
„A Gyerek Sziget jól ismert márka lett az elmúlt években, a célcsoportunk számára kihagyhatatlan program. A felmérésünk alapján a rendezvényre átlagban három-öt fő érkezik együtt, akik kilencvenkét százalékban egy családot alkotnak és a látogatók kilencvenöt százaléka tervezi a visszatérését minden évben, így remek lehetőség a cégeknek a márka iránti elkötelezettség növelésére” – magyarázza Pintér, hogy miért ragaszkodik jó néhány szponzor már évek óta a helyszíni jelenléthez, a hosszú távú együttműködéshez.
A Generali a Biztonságért Alapítvány évek óta a rendezvénysorozat névadó szponzora, a fő támogató pedig aktív jelenléttel és nem csupán „névadással” szerepel a programban, de a többi partner is változatos programokkal válik részesévé a Gyerek Szigetnek. A Generali Gyerek Sziget egyik legnépszerűbb helyszíne a Generali Akadálypálya, ahol a látogatók ifjú Ninjaként próbálhatják ki magukat. A kis Ninják bemutathatják erejüket és bátorságukat, majd a végén oklevelet is szerezhetnek.
Forrás: Generali Gyerek Sziget
A feladatok fejlesztik a gyerekek állóképességét, leleményességét, ügyességét, hatalmas móka és kaland, izgalmas program az egész családnak. A Generali Nagy Családi Kalandjáték egy izgalmas ötállomásos játék, amelyben a család minden tagja tudása legjavát nyújthatja, már a legkisebbek is megismerkedhetnek a jótékonykodás fontosságával játékos módon, és együtt tehetnek azért, hogy célba érjenek. A feladatok elvégzése után minden állomáson kapnak egy-egy hozzávalót a nyereményhez, az utolsó állomáson pedig megkapják a nyeremény utolsó részét. Az ajándékkal aztán egész évben játszhatnak, így visszaidézhetik majd a Gyerek Szigetes élményeiket. A játék végén pedig a The Human Safety Net Adománybüfében falatozhatnak és egyúttal támogathatnak egy jó ügyet is: a The Human Safety Net program által megálmodott különleges szülő-gyermek tábor megvalósítását.
A két Generali egészségügyi szűrőbusz fedélzetén ingyenes prevenciós szűrővizsgálatokat tartanak. A tizenöt perces vizsgálatok között szerepel teljes testösszetétel elemzés; alsó- és felső végtagi vérnyomásmérés; verőérszűkület-vizsgálat; érmerevség-vizsgálat; véroxigén-szintmérés; koleszterinszint mérés; légzésfunkciós vizsgálat; csontsűrűség mérés új elemként pedig a gluténérzékenység tesztelése, valamint a férfiak prosztata-problémáit kiszűrni hivatott, ujjbegy-szúrással elvégzett PSA-teszt.
A Renault Hungária is – az esemény kizárólagos autóipari szponzoraként – évek óta jelen van a Gyerek Szigeten. Azt a célt tűzte ki maga elé, hogy mind a kicsiknek, mind a nagyoknak megmutassa a modern családi közlekedési lehetőségeket, kiemelt hangsúlyt fektetve a biztonságra.
A Jana szintén állandó szereplője a programoknak. Idén is olyan kényelmi szolgáltatásokkal van jelen, mint például, a Jana Babajátszóház és pihenőpark, ahol a legkisebbeket várják játszószőnyeggel, fejlesztő játékokkal. A babák etetésére és pelenkázására külön sátrakban lesz lehetőség, és a babakocsikra is vigyáznak a Babakocsi parkolóban.
A Fővárosi Állat- és Növénykert színes programokkal és ismeretterjesztő előadásokkal várja a családokat, de emellett kihasználja a helyszíni megjelenésben rejlő értékesítési potenciált: a helyszínen kedvezményes áron lehet megvenni majd a belépőket.
Forrás: Generali Gyerek Sziget
Az Aldi a Sziget Fesztivál mellett a Gyerek Szigeten is jelen van. Az ALDI KIDS helyszín óriástársassal, kifestőkkel és ügyességi játékokkal várja a kicsiket. Így az Aldi branddel gyakorlatilag minden korosztály találkozhat a Sziget szervezőiroda rendezvényein.
„Összességében elmondható, hogy a Gyerek Sziget jól körülhatárolható és állandó jellemzőkkel bíró célcsoportja és az igényes és magas színvonalú programjai miatt évek óta népszerű a hasonló célcsoporttal bíró szponzorok körében” – teszi hozzá a szponzorációs vezető, Pintér Nóra.
További információ ITT.
------------
Cikkeink írásához az Alrite beszédfelismerő (speech-to-text) megoldást alkalmazzuk.
A nyitókép illusztráció (forrás: Generali Gyerek Sziget)
Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!
2025 decemberében jelentetjük meg A mecenatúra 125 éve 1900-tól napjainkig című kiadványunkat.
Támogassa a kiadvány létrejöttét, legyen Ön is mecénás!