Kulturális projektek

Groteszk budapesti utcaképek kerültek elő ötven év után
Olyan fővárosi légkör tárul a szemünk elé, aminek ma már nyoma sincs.

Egy Ház – negyvenhétmillió euróból
„Ez egy új korszak kezdete, amiben megmutatjuk, hogy nincs köztünk gyűlölet.”

Svájci bicska
„A Werk Akadémia nem célszerszámokat képez, hanem svájci bicskákat.”

A klasszikusok kapudrogja
„A közbeszéd részévé kell tenni a szeretett műfajt. Összekötni az embereket a zenével” – mondja Hámori Máté karmester.

A Cirko-Gejzír bebizonyította: az erős márka életmentő lehet
„A hűséget nem lehet semmilyen trükkel, agresszív marketingkampánnyal megszerezni. Kizárólag a megbízható, stabil minőség és a közösség képes megteremteni.”

Nem csak kenyéren él az ember
A Dream-Up harminc országban segíti hátrányos helyzetű gyerekek integrációját a művészet eszközeivel. A projekt mögött a BNP Paribas Bank áll.

Muszáj a színháznak mozdulnia a gyerekek felé
Az inspiráló és intenzív élmény egyszer talán a szűk környezetükből is kimozdítja a gyerkeket.

Szélesre tárt ajtók a bezárkózás idején
„Nyitott ajtókat döngettünk”

Keleti misztikum és ünnepélyesség
Interjú Bubnó Lőrinccel, a Szent Efrém Férfikar művészeti vezetőjével

Legyen öröm a zene!
Interjú Halas Dórával, a Soharóza alapítójával, vezetőjével

Megoldáskeresés és előrelépés
A lokális szereplők együttműködése kerülhet fókuszba az idei Art Market Budapesten – Interjú Ledényi Attilával, az Art Market alapító-igazgatójával