
Lehet-e a fényt szállítani?
– Beszélgetés Varga Dorottyával, a Waberer’s Csoport kommunikációs igazgatójával és Keresztény Ákossal, a Zsolnay Fényfesztivál műszaki vezetőjével

Túl a szelfin: az IKONO és az élményközpontú művészet jövője
– Beszélgetés az IKONO Budapest globális kommunikációs menedzserével, Sofía Lamas Gonnellivel

„A műalkotások nemcsak múzeumokba valók”
– Interjú Deák Szilviával, a Minimax Hungária Kft. ügyvezetőjével

Új impulzusok, emelkedő látogatószám
– 416 ezren buliztak idén a Szigeten

Közös tárlaton apa és fiú alkotásai, ritmusjáték a világ körül, balatoni nosztalgia és kamarazene Kaposváron
– Az Art is Business e heti programajánlója

Három nap irodalom, zene és természet a Káli-medencében
– Villáminterjú Valuska László fesztiváligazgatóval a Nyári Margóról

Az Ulyssestől a Kiscelliig: hat művész a nemzetközi siker kapujában
– Kihirdették a 2025-ös Leopold Bloom Képzőművészeti Díj döntőseit
„Itt valóban kiszakadhatunk a valóságból”
– Beszélgetés Gyüdi Melittával, a Magyar Állami Operaház protokollfőnökével

Száz éve született Peter Ludwig
– A céltudatos üzletember, aki a köz javát szolgálta adományaival és múzeumok alapításával

Egy biztonságos menedék a periférián
– A belga Z33 komplexum a kortárs művészet, az építészet és a dizájn metszéspontja
Üzleti gondolkodás, művészi látásmód
– Az Art is Business Perspektíva Mentorprogram 2025 résztvevőinek tapasztalatai – II. rész

Jön az ország első Sound Design szakirányú képzése
– A hang szerepéről komplex módon gondolkodók jelentkezését várják

Az ezerarcú művészváros: Szentendre
– Látogatás a Dunakanyar egyik legszebb településén

Eurómilliók a Sablonban
– A Brussels Art Square különleges világa

Mi köze volt Napóleonnak a művészethez?
– A belga királyi szépművészeti gyűjtemény