Művészinterjúk
A hierarchia tetején: a történet

A hierarchia tetején: a történet

Elhivatottság, maximalizmus, feltétlen alázat a szakma és a nézők, de mindenekelőtt a történet iránt – e főbb irányelvek alapján született meg a Budapest Playhouse.
 „Nem véletlenül fontos nekem az akadálymentesítés a színházban”

„Nem véletlenül fontos nekem az akadálymentesítés a színházban”

Barnák László, a Szegedi Nemzeti Színház főigazgatója arról beszélt, milyen volt siket szülők gyermekeként felnőni, és mindez hogyan hatott az életére.
A létezés útjelzői

A létezés útjelzői

Beszélgetés Gergye Krisztiánnal, az Art is Business Fidelio-különdíjasával
Egy nyitott művész – Rita Ackermann

Egy nyitott művész – Rita Ackermann

„A rajz, amióta csak eszméltem, a szenvedélyem, ráadásul a legártatlanabb.”
Madártávlat – Előadás a lelki abúzusról

Madártávlat – Előadás a lelki abúzusról

„Az áldozatok talán nem is tudják, hogy bántalmazó kapcsolatban élnek” – mondja Farkas Ádám rendező.
A levegőtánc misztikuma

A levegőtánc misztikuma

Maurer Milán különleges művészete
A zene szeretete értéket teremt

A zene szeretete értéket teremt

„Rettentően fontos, hogy művész és menedzser kapcsolata ne tisztán az üzleten, hanem kölcsönös bizalmon alapuljon” – mondja Madaras Gergely karmester.