Művészinterjúk
.jpg)
A hierarchia tetején: a történet
Elhivatottság, maximalizmus, feltétlen alázat a szakma és a nézők, de mindenekelőtt a történet iránt – e főbb irányelvek alapján született meg a Budapest Playhouse.

„Nem véletlenül fontos nekem az akadálymentesítés a színházban”
Barnák László, a Szegedi Nemzeti Színház főigazgatója arról beszélt, milyen volt siket szülők gyermekeként felnőni, és mindez hogyan hatott az életére.

„Egy muzsikus megítélését még mindig a hangfelvételek alakítják leginkább”
Villáminterjú Valentin Uryupinnal

A létezés útjelzői
Beszélgetés Gergye Krisztiánnal, az Art is Business Fidelio-különdíjasával

„Ha a kreatív impulzus elég erős, mindent megmozgatok”
Beszélgetés Bajnay Beátával

„Még nem beszélhetünk válságról, de a zeneipar hatalmas átalakuláson megy keresztül”
Interjú Leonard Slatkin karmesterrel

Egy nyitott művész – Rita Ackermann
„A rajz, amióta csak eszméltem, a szenvedélyem, ráadásul a legártatlanabb.”

„Muzsikusok és menedzserek egyaránt a zenét szolgáljuk”
Interjú Maxim Vengerovval

Madártávlat – Előadás a lelki abúzusról
„Az áldozatok talán nem is tudják, hogy bántalmazó kapcsolatban élnek” – mondja Farkas Ádám rendező.

A levegőtánc misztikuma
Maurer Milán különleges művészete

A csigahangulat és az elefántcsonttorony hátrahagyása
Cseh Lili szobrász portréja

A zene szeretete értéket teremt
„Rettentően fontos, hogy művész és menedzser kapcsolata ne tisztán az üzleten, hanem kölcsönös bizalmon alapuljon” – mondja Madaras Gergely karmester.