Művészinterjúk

„Valamit vissza kell adni a közösbe”
„A saját karrierem építgetem, de majd eljön az a pillanat, amikor én is tenni fogok valamit, aminek értelme van. Várom ezt a pillanatot” – mondja Farkas Dénes.

Érzékek, eszmék és vizualitás
„Szeretek teljesen új világokat alkotni a színpadon, amelyek néha futurisztikusak, máskor történelmi eseményeket élesztenek fel.”

A „holland Feri”, aki játszott a 100 Tagú Cigányzenekarral is
„Ha öreg leszek és elegem lesz a fejvadászatból, aranyos kis vidéki éttermet szeretnék nyitni magyaros ételekkel, ahol szól a cigányzene.”

„Tegyék le a hangszert! Énekeljenek!”
Interjú Anneke Boeke furulyaművésszel

„Mindig afelé vonzódtam, amit az intuícióm és a szívem is mondott”
Hajdú-Bihar megyétől a világ legrangosabb színpadaiig – Péter Bence portréja

„Mindannyian vastagon benne vagyunk”
Alföldi Róbert a höfgeni jelenségről, a szakma mélypontjáról és az egyéni felelősségről

Domán Kornél: Magyarországon, magyarul szeretnék játszani
„Termékek vagyunk, ezt el kell fogadni. Azt tanította egy hollywoodi actor coach, hogy ha nem te kaptad az igent, akkor nem te voltál a legjobb.”

Fábri Péter: „A kultúra üzleti tevékenység”
Bizonyos történelmi kivételektől eltekintve a kultúra áru vagy szolgáltatás voltát a huszadik századig ritkán kérdőjelezték meg.

„Mindig is gátlásaim voltak a pénzügyekkel kapcsolatban”
Interjú Bak Imre festőművésszel, aki nagyon rossz üzletembernek tartja magát

Az újrahasznosítás művésze
A The Dirt of Venus a Botticelli-féle Vénusz születésének újrahasznosított óceáni hulladékokból álló parafrázisa.

Bloomsday in Budapest
Ír–magyar kapcsolatok a kortárs zene nyelvén

Varnus Xavér: „Már nem tartok magam és Isten között egyházakat”
Évtizedeken át a fesztiválok anyagi megmentője volt, hiszen – nem csillagászati fellépti díjért – telt házakat vonzott a neve.