Művészmenedzsmenti kérdések
Ahol mindenki művészetbe merítkezhet

Ahol mindenki művészetbe merítkezhet

– Beszélgetés Molnár S. Szonjával, a LAVOR Collective társalapítójával
„Az egyik legismertebb közintézmény vagyunk”

„Az egyik legismertebb közintézmény vagyunk”

– Beszélgetés Jean-Max Colard-ral, a Pompidou Központ irodalmi vezetőjével
Barátok közt, négy múzeumban is

Barátok közt, négy múzeumban is

– Beszélgetés R. Schay Krisztinával, a Szépművészeti Múzeum Baráti Körének vezetőjével
Mindent a szemnek, semmit a kéznek?

Mindent a szemnek, semmit a kéznek?

A képzőművészet marketingjének aktuális trendjei
Orfeumi esték

Orfeumi esték

A kényelmes szórakozás fellegvára
Tizenhét év a szélsőséges művészet képviseletében

Tizenhét év a szélsőséges művészet képviseletében

– Christian Berst galériája, az art brut művészek mecénása
A kortárs műgyűjtés kulisszatitkai és műtárgyvásárlás a gyakorlatban

A kortárs műgyűjtés kulisszatitkai és műtárgyvásárlás a gyakorlatban

– Negyedik alkalommal hirdetik meg a Műtárgybefektetési Konferenciát

A fény forradalma

A fény forradalma

Budapesten nyílt meg a világ legnagyobb fényművészeti múzeuma
Számos előnye van annak, ha képernyőn keresztül nézünk színházat

Számos előnye van annak, ha képernyőn keresztül nézünk színházat

Radnai Márk az online színházi platform jelenéről és jövőjéről
Színház, kávéház és sok minden más

Színház, kávéház és sok minden más

– Beszélgetés Sándor Annával, a Spinoza Ház alapító tulajdonosával
Mágikus találkozás jön létre a kiállított tárgy és a néző között

Mágikus találkozás jön létre a kiállított tárgy és a néző között

– Interjú Susanna Petterssonnal, a Svéd Nemzeti Múzeum főigazgatójával