Művészmenedzsmenti kérdések

Ahol mindenki művészetbe merítkezhet
– Beszélgetés Molnár S. Szonjával, a LAVOR Collective társalapítójával

„Az egyik legismertebb közintézmény vagyunk”
– Beszélgetés Jean-Max Colard-ral, a Pompidou Központ irodalmi vezetőjével

Barátok közt, négy múzeumban is
– Beszélgetés R. Schay Krisztinával, a Szépművészeti Múzeum Baráti Körének vezetőjével

Mindent a szemnek, semmit a kéznek?
A képzőművészet marketingjének aktuális trendjei

Orfeumi esték
A kényelmes szórakozás fellegvára

Tizenhét év a szélsőséges művészet képviseletében
– Christian Berst galériája, az art brut művészek mecénása

A kortárs műgyűjtés kulisszatitkai és műtárgyvásárlás a gyakorlatban
– Negyedik alkalommal hirdetik meg a Műtárgybefektetési Konferenciát

A fény forradalma
Budapesten nyílt meg a világ legnagyobb fényművészeti múzeuma

Számos előnye van annak, ha képernyőn keresztül nézünk színházat
Radnai Márk az online színházi platform jelenéről és jövőjéről

„A művészet kiegyensúlyozza a teret, és más dimenzióba helyezi az otthonélményt”
– Beszélgetés David Montalba építész-műgyűjtővel

Színház, kávéház és sok minden más
– Beszélgetés Sándor Annával, a Spinoza Ház alapító tulajdonosával

Mágikus találkozás jön létre a kiállított tárgy és a néző között
– Interjú Susanna Petterssonnal, a Svéd Nemzeti Múzeum főigazgatójával