Művészmenedzsmenti kérdések
Mi fán terem a művészet?

Mi fán terem a művészet?

Interjú Tímár Andorral, a MUS-E Magyarország Egyesület elnökével
 „Magánszínházként kell gondolkodnunk”

„Magánszínházként kell gondolkodnunk”

Interjú Mattyasovszky-Zsolnai Bencével, a Katona József Színház adminisztratív igazgatójával
A kulturális és az üzleti élet kapcsolódásai

A kulturális és az üzleti élet kapcsolódásai

Interjú Baán Lászlóval, a Szépművészeti Múzeum igazgatójával
„Kevés kulturális intézmény építhet ilyen mértékben a fogyasztói támogatására”

„Kevés kulturális intézmény építhet ilyen mértékben a fogyasztói támogatására”

Interjú Herczeg Tamással, a Szegedi Szabadtéri Játékok igazgatójával
A kemény munkát nem lehet megúszni

A kemény munkát nem lehet megúszni

Interjú Kálnási Anikóval, a NewU Művészmenedzsment Ügynökség ügyvezetőjével
„Ez nem üzleti befektetés, hanem szerelem”

„Ez nem üzleti befektetés, hanem szerelem”

Interjú Juhász Annával, a Hadik Irodalmi Szalon megálmodójával
Közös élmények – mélyebb elkötelezettség

Közös élmények – mélyebb elkötelezettség

Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője
A komfortzónán túl

A komfortzónán túl

Sándor Zoltán, az Art Management Agency alapítója
Értéket teremtő közösség

Értéket teremtő közösség

Interjú Rozgonyi-Kulcsár Viktóriával, a Jurányi Ház alapítójával
Kulturális misszionárius: Orlai Tibor

Kulturális misszionárius: Orlai Tibor

„Ahhoz, hogy a szekérből robogó vonat váljon, meg kell éreznem, mi motiválja a többieket, milyen feladat jelent számukra kihívást, élvezetet.”