Vállalati interjúk
1

A művek által közvetített üzenetek összekötik az embereket
– Interjú dr. Réczicza Istvánnal a Dentons Ügyvédi Irodában található műgyűjteményről

A kortárs művészet szépsége épp az, hogy az adott korban talán fel se ismerjük a jelentőségét
– Interjú Britta Färberszel, a Deutsche Bank művészeti és kulturális divíziójának vezetőjével

„A művészet a társadalom tükre”
Anne Vieth a Mercedes-Benz Művészeti Gyűjteményről

„Büszke vagyok arra, hogy a Külügyminisztérium számára a művészet jelentősége változatlan”
– Interjú Philippien Noordammal, Hollandia Külügyminisztériuma művészeti kollekciójának vezetőjével

„Újra kellett definiálnunk magunkat”
– Villáminterjú Remco Mollal, az Amsterdam Museum gazdasági igazgatójával

„Arra törekszünk, hogy a munkánkat a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegyük”
– Interjú Antje Hundhausennel, a Deutsche Telekom művészeti gyűjteményének vezetőjével

Kultúra és mecenatúra Izraelben
– Interjú a budapesti MERKAZ – Héber és Izraeli Kulturális Központ vezetőjével, Ledniczky Líviával

A kortárs magyar képzőművészet legjava
– Interjú a Budapest Contemporary Kortárs Képzőművészeti Vásár főszervezőjével, Tausz Ádámmal

Horváth Roland: „Ösztönösen érzem, miben lehet potenciál”
– Beszélgetés Horváth Roland kreatív producerrel, a BPM Group alapító tulajdonosával

„Nincsenek arany-, ezüst- és gyémántcsomagjaink, mindenkivel egyéni megállapodást kötünk”
– Szponzoráció a Sziget Fesztiválon

„Ha valaki kézműves porcelánt szeretne, Herendet nem tudja kikerülni”
– Interjú Dr. Simon Attilával, a Herendi Porcelánmanufaktúra vezérigazgatójával

Koreai minőség magyar tartalommal
– Interjú Horváth Patrikkal, a SsangYong Magyarország marketingvezetőjével