Vállalati interjúk
Kommunikációs felületként szolgálunk a művészeti ágaknak is

Kommunikációs felületként szolgálunk a művészeti ágaknak is

Interjú Samu Tímeával, a francia JCDecaux magyar leányvállalatának vezérigazgatójával
Társadalmi körforgást működtetni

Társadalmi körforgást működtetni

Interjú Perjési Péterrel, az Intelligent Power Solutions Kft. vezetőjével
A kultúra új utakat nyit meg

A kultúra új utakat nyit meg

Interjú Daria Dodonovával, a Magyar Telekom gazdasági vezérigazgató-helyettesével
Mi számít örök értéknek a pénzvilágban?

Mi számít örök értéknek a pénzvilágban?

Interjú Nagy Zoltán Péterrel, az OTP Bank Marketing és Kommunikációs Igazgatóságának igazgatójával
A malátaillat misztériuma

A malátaillat misztériuma

Interjú Békefi Gáborral, a Dreher Sörgyárak vezérigazgatójával
Meg kell találni az illeszkedési pontokat

Meg kell találni az illeszkedési pontokat

Interjú Salgó Andrással, a BMW Group Magyarország Vállalati Kommunikációs vezetőjével
Egyensúlyt teremteni szponzor és szponzorált között

Egyensúlyt teremteni szponzor és szponzorált között

Interjú Eölyüs Endrével, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatójával
„Ha nem vársz semmit cserébe, akkor kapod a legtöbbet”

„Ha nem vársz semmit cserébe, akkor kapod a legtöbbet”

Interjú Gazsi Zoltánnal, az Eisberg ügyvezetőjével
Új perspektíva

Új perspektíva

Merjünk átmenni az út másik oldalára, és lássuk meg az új lehetőségeket!
A művészetre költött pénzeknél egyre fontosabb a társadalmi hasznosság elve

A művészetre költött pénzeknél egyre fontosabb a társadalmi hasznosság elve

Nem az a kérdés, szabad-e műalkotásokba fektetni, hanem az, hogy melyek a feltörekvő területek.
Egymás fejével is kell tudni gondolkodni

Egymás fejével is kell tudni gondolkodni

Interjú Szinai Ádámmal, a CIB Bank PR- és marketingkommunikációs vezetőjével