Vállalati interjúk
1

„Nyarat csinálunk a Magyar Zene Házával”

„Nyarat csinálunk a Magyar Zene Házával”

– Interjú Batta Andrással és Horn Mártonnal
Magyarországon is bemutatkozott a kompakt DS4

Magyarországon is bemutatkozott a kompakt DS4

A DS Automobiles, a 2021-es Art is Business Díj támogatója is versenybe száll az Év Magyar Autója közönségdíjáért!
A nagyvállalatok a modern kor mecénásai?

A nagyvállalatok a modern kor mecénásai?

Január 28-án a Magyar Zene Házában közös koncertet ad az MVM által támogatott Szent Efrém Férfikar, valamint a moszkvai Doros énekegyüttes.
Ma már elvárás, hogy egy vállalat visszaadjon a közösségnek

Ma már elvárás, hogy egy vállalat visszaadjon a közösségnek

„Kizárólag pozitív tapasztalataink vannak” – mondja a kultúratámogató programokról Szalkai Réka, a Mastercard marketingigazgatója.
Minden díj lámpás, ami rávilágít valami fontosra

Minden díj lámpás, ami rávilágít valami fontosra

A művészek szomjazzák a visszajelzéseket, és a közösség is kommunikálni tudja a díjakkal a háláját, az értékrendjét.
„A kihívások visznek előre”

„A kihívások visznek előre”

Interjú Salfer Viktorral, a HG Event Technics ügyvezetőjével
A partnerség művészete

A partnerség művészete

„A világ rájött, hogy ha együttműködik, akkor közös erőfeszítéssel nagyobbá tehető az a bizonyos tortaszeletet.”
A Corvinus Műgyűjtemény: ahol a művészet szállodában lakik

A Corvinus Műgyűjtemény: ahol a művészet szállodában lakik

A rendszerváltás utáni első luxusszálloda nemcsak a luxus újradefiniálása mellett kötelezte el magát, hanem a művészetpártolás mellett is.
A MaxCity a művészetnek is otthont ad

A MaxCity a művészetnek is otthont ad

2021 szeptemberében indult el az Art Incubator programsorozat, amely a kész produkciók mellett kísérleti és kollaborációs projekteknek is teret ad.
A kommunikáció legjobb csatornája a művészet

A kommunikáció legjobb csatornája a művészet

Interjú Jaksity Györggyel, az Autistic Art alapítójával
Az élmény a kulcsa mindennek

Az élmény a kulcsa mindennek

„Arra törekszünk, hogy közös eseményeket és hosszú távú együttműködéseket alakítsunk ki kortárs magyar művészekkel, galériákkal.”
„Erősíteni tudjuk egymást és egymás imázsát”

„Erősíteni tudjuk egymást és egymás imázsát”

„A hosszú évek óta tartó együttműködéseinkből egyértelműen igazolódott, hogy a szponzori partnerség mindenki számára előnyös.”