Vállalati interjúk
1

„A kudarc elkerülhetetlen része a sikernek”
– Beszélgetés Csorba Anita cégvezetővel

Hídépítés Kelet és Nyugat között – művészettel az európai integrációért
– Beszélgetés Antje Hundhausennel, a Deutsche Telekom márkaélményért felelős alelnökével

Igényesség és minőség
Mit adhat hozzá a művészet egy luxushotelhez? – Interjú Stephan Interthallal, a Kempinski Hotel Corvinus igazgatójával.

Lehetséges műtárgyak nélkül is élni, csak velük jobb
A képeket nem lehet a végtelenségig halmozni, ám a bérlés megvalósulásával az eladási kényszer sem olyan nyomasztó.

Ablakot nyitnak a világra
Hiába van külföldön nagy hagyománya, itthon még mindig nem létezik az inspirációs előadók üzletága.

Egy vasúttársaság és egy zenekar közös története
Hosszú ideig a MÁV Szimfonikus Zenekar volt a világon az egyetlen, vasúttársaság által fenttartott komolyzenei együttes.

A kultúra támogatása mindkét fél érdeke
– Beszélgetés Szabó Zoltánnal

„Nyarat csinálunk a Magyar Zene Házával”
– Interjú Batta Andrással és Horn Mártonnal

Magyarországon is bemutatkozott a kompakt DS4
A DS Automobiles, a 2021-es Art is Business Díj támogatója is versenybe száll az Év Magyar Autója közönségdíjáért!

A nagyvállalatok a modern kor mecénásai?
Január 28-án a Magyar Zene Házában közös koncertet ad az MVM által támogatott Szent Efrém Férfikar, valamint a moszkvai Doros énekegyüttes.

Ma már elvárás, hogy egy vállalat visszaadjon a közösségnek
„Kizárólag pozitív tapasztalataink vannak” – mondja a kultúratámogató programokról Szalkai Réka, a Mastercard marketingigazgatója.

Minden díj lámpás, ami rávilágít valami fontosra
A művészek szomjazzák a visszajelzéseket, és a közösség is kommunikálni tudja a díjakkal a háláját, az értékrendjét.