Vállalati interjúk
1

Mi számít örök értéknek a pénzvilágban?

Mi számít örök értéknek a pénzvilágban?

Interjú Nagy Zoltán Péterrel, az OTP Bank Marketing és Kommunikációs Igazgatóságának igazgatójával
A malátaillat misztériuma

A malátaillat misztériuma

Interjú Békefi Gáborral, a Dreher Sörgyárak vezérigazgatójával
Meg kell találni az illeszkedési pontokat

Meg kell találni az illeszkedési pontokat

Interjú Salgó Andrással, a BMW Group Magyarország Vállalati Kommunikációs vezetőjével
Egyensúlyt teremteni szponzor és szponzorált között

Egyensúlyt teremteni szponzor és szponzorált között

Interjú Eölyüs Endrével, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatójával
„Ha nem vársz semmit cserébe, akkor kapod a legtöbbet”

„Ha nem vársz semmit cserébe, akkor kapod a legtöbbet”

Interjú Gazsi Zoltánnal, az Eisberg ügyvezetőjével
Új perspektíva

Új perspektíva

Merjünk átmenni az út másik oldalára, és lássuk meg az új lehetőségeket!
A művészetre költött pénzeknél egyre fontosabb a társadalmi hasznosság elve

A művészetre költött pénzeknél egyre fontosabb a társadalmi hasznosság elve

Nem az a kérdés, szabad-e műalkotásokba fektetni, hanem az, hogy melyek a feltörekvő területek.
Egymás fejével is kell tudni gondolkodni

Egymás fejével is kell tudni gondolkodni

Interjú Szinai Ádámmal, a CIB Bank PR- és marketingkommunikációs vezetőjével
Az irodalom gyógyír

Az irodalom gyógyír

Interjú Zatykó Péterrel, az Aegon Biztosító elnök-vezérigazgatójával
Művészet által épülni

Művészet által épülni

„Az UNICEO összehozza azokat, akik a cégeiknél a rendezvényekért felelnek. Szakmai közösség vagyunk” – Mantuano Mónika az UNICEO szerepéről.
Kapu a kultúrához

Kapu a kultúrához

„A Jaguár Média Kft. indulásakor eldöntöttük, hogy nem a hagyományos kisvállalkozói szemlélettel építjük fel a céget.”
Gravus: több mint nyomda

Gravus: több mint nyomda

„Sosem elégített ki a hétköznapi tömeggyártás, mindig az hozott lázba, ha valami többet tudtam minőségben hozzátenni a világhoz” – emlékezik Siklósi Kelemen.