Vállalati interjúk
1

Mi számít örök értéknek a pénzvilágban?
Interjú Nagy Zoltán Péterrel, az OTP Bank Marketing és Kommunikációs Igazgatóságának igazgatójával

A malátaillat misztériuma
Interjú Békefi Gáborral, a Dreher Sörgyárak vezérigazgatójával

Meg kell találni az illeszkedési pontokat
Interjú Salgó Andrással, a BMW Group Magyarország Vállalati Kommunikációs vezetőjével

Egyensúlyt teremteni szponzor és szponzorált között
Interjú Eölyüs Endrével, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatójával

„Ha nem vársz semmit cserébe, akkor kapod a legtöbbet”
Interjú Gazsi Zoltánnal, az Eisberg ügyvezetőjével

Új perspektíva
Merjünk átmenni az út másik oldalára, és lássuk meg az új lehetőségeket!

A művészetre költött pénzeknél egyre fontosabb a társadalmi hasznosság elve
Nem az a kérdés, szabad-e műalkotásokba fektetni, hanem az, hogy melyek a feltörekvő területek.

Egymás fejével is kell tudni gondolkodni
Interjú Szinai Ádámmal, a CIB Bank PR- és marketingkommunikációs vezetőjével

Az irodalom gyógyír
Interjú Zatykó Péterrel, az Aegon Biztosító elnök-vezérigazgatójával

Művészet által épülni
„Az UNICEO összehozza azokat, akik a cégeiknél a rendezvényekért felelnek. Szakmai közösség vagyunk” – Mantuano Mónika az UNICEO szerepéről.

Kapu a kultúrához
„A Jaguár Média Kft. indulásakor eldöntöttük, hogy nem a hagyományos kisvállalkozói szemlélettel építjük fel a céget.”

Gravus: több mint nyomda
„Sosem elégített ki a hétköznapi tömeggyártás, mindig az hozott lázba, ha valami többet tudtam minőségben hozzátenni a világhoz” – emlékezik Siklósi Kelemen.