
A közösség fontos, hiszen együtt minden jobb!
Folytatódik a Westend sikeres kreatív pályázata
2021. októberében új tematikával jelentkezik a Westend bevásárlóközpont kreatív logópályázata. Tavaly számos sikeres pályamunka érkezett profi és autodidakta tervezőgrafikusoktól és képzőművészektől. A neves zsűri szakmai szempontok szerint felállított egy sorrendet, közülük és a nézői szavaztok alapján kerültek ki a nyertesek.
A téma idén a közösségeket helyezi középpontba, hiszen a közösen megélt élmenyek a legjobbak. Ezekre az élményekre keresik a kreatív ötleteket a bevásárlóközpontnál, hogy annak logóját határtalan fantáziával és kreatív tartalommal töltsék meg. A pályázatra november 7-én éjfélig várják a műveket. A legjobb alkotásokból kiállítást szerveznek a központ területén.
A Westend bevásárlóközpont 2019-ben ünnepelte megnyitásának 20. évfordulóját. Ez alkalomból nemcsak hatalmas születésnapi eseménysorozattal készültek, de teljesen új arculattal köszöntötték a velük ünneplőket. A meghívásos tenderen győztesnek választott Avalanche Kreatív Ügynökség dinamikus arculatot álmodott meg a bevásárlóközpontnak, mely számtalan lehetőséget biztosít kampányaik egyedi és változatos megjelenítéséhez. A logóban található W betű konténerként funkcionál, tehát a forma adott, de tartalom szabadon változtatható.
Tavaly novemberben szervezték meg első kreatív tervezői pályázatukat, melynek témáját maga a bevásárlóközpont, a látogatók Westendhez fűződő élményei adták – mindezt a W betűben megjelenítve. Több mint 300, igazán minőségi pályamű érkezett, melyből 3 díjazott, 3 különdíjas, 10 közönségszavazattal jutalmazott kapott nyereményt, a 40 legjobb pályamunkát pedig kiállították a bevásárlóközpontban.
Az idei téma: a közösség, hiszen együtt minden jobb! „A saját mikroközösségedben, pároddal, barátaiddal látogatsz el hozzánk legszívesebben? Vagy alapvetően a Westend közössége, a vásárlók forgataga, nyüzsgő közeg vonz? Kisebb, különleges csoportokban érzed jól magad, például egy tetőkerti rendezvényünk alkalmával? Vagy ha a Westendre gondolsz, a városi létformához való kapcsolódás jut eszedbe?” – szól a kiírás.
Az idei szakmai zsűri – Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője, Balogh Balázs médiadizájner, Csizik Balázs képzőművész, tervezőgrafikus és Kovács Orsolya, a Westend marketingigazgatója – 2021. november 15-én hirdet győztest, a közönségdíjasok neveit november 30-án teszik közzé. Az alkotásokat kiállítás formájában az év végén tekintheti meg a közönség a Westend területén.
További információk: https://westend.hu/palyazat
Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!
2025 decemberében jelentetjük meg A mecenatúra 125 éve 1900-tól napjainkig című kiadványunkat.
Támogassa a kiadvány létrejöttét, legyen Ön is mecénás!