
Kreativitásra buzdító kampányt indított a FUZETEA
Az Instagramon zajló pályázatban az #afuzioereje hashtaget kell használni a kép vagy videó formátumú munkák benevezéséhez, amit május 7-éig tehetünk meg.
A kampány szlogenjei –„Fedezd fel a fúzió erejét!” és „Alkoss közösen a legnagyobb művészekkel!” – arra buzdítják a közönséget, hogy vegyenek részt egy sütemény, egy ruhakollekció és egy dal megszületésében, hiszen mindenki válhat alkotóvá. A kampány az ötletek fúziójának szépségét szeretné kiemelni.
„A FUZETEA célja az volt, hogy minél többeketarra motiváljon, találják meg a saját életükben a kreativitást, a fúzióban rejlő erőt. Ennek kapcsán született az ötlet, hogy segítsünk a fogyasztóknak megtapasztalni az alkotás élményét és az abban rejlő összefonódásokat” – írja a Kreatív.hu.
Az Instagramon zajló pályázatban az #afuzioereje hashtaget kell használni a kép vagy videó formátumú munkák benevezéséhez, amit május 7-éig tehetünk meg. Hárman választanak a pályaművek közül, és a beküldővel közösen alkotják meg a produktumokat. A kész alkotásokat egy online esemény keretében mutatják be.
A divat iránt érdeklődők Tomcsányi Dóri divattervező munkájába szállhatnak be. Dóri megtervezte egy friss kollekció ruháinak fazonját, formáját, és ezekre mintákat vár a lelkes pályázóktól. A nyertessel közösen fogják megvarrni a kollekciót stúdiójában.
Rúzsa Magdi énekesnő egy dallamot álmodott meg, de ez alkalommal szöveg nélkül, lehetőséget adva az amatőr szövegíróknak, hogy részt vegyenek az alkotói folyamatban. A nyertes dalszövegíró Magdival együtt veheti fel a dal végleges verzióját.
Mautner Zsófi gasztroblogger pedig egy isteni túrókrémes piskóta alapot készített, amely a kreatív cukrászok továbbgondolását várja. A győztes pályázó közösen készítheti el Zsófival a különleges desszertet.
A fúzió ereje kampány játékszabályzata itt olvasható, és a FUZETEA Instagram-oldalán is informálódhatunk. Az #afuzioereje hashtag alatt pedig az eddig beküldött pályaművek tekinthetőek meg.
A FUZETEA nem először nyit a kreativitás és a művészetek felé, 2019-ben a Színes Várossal együttműködve szabadtéri kiállítást szerveztek, amely három hónapig volt látogatható. Itt is a fúzió ereje volt a középpontban, a klasszikust keverték street art-al, modernizáltak híres magyar műveket. A kampány a FUZEUM nevet kapta. Budapest belvárosában, óriási tűzfalakon tekinthettük meg olyan művészek alkotásait, mint Aba-Novák Vilmos és Ferenzy Károly.
A játék szervezője a Coca‑Cola Services SA.
Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!
2025 decemberében jelentetjük meg A mecenatúra 125 éve 1900-tól napjainkig című kiadványunkat.
Támogassa a kiadvány létrejöttét, legyen Ön is mecénás!