by artisbusiness.hu 2023. Oct 16.

Milyen lesz harminc év múlva egy bevásárlóközpont?

Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

Negyedik alkalommal hirdeti meg a Westend kreatív tervezőpályázatát, amelynek során a logóban található nagy W betű formájába bárki szabadon beleálmodhatja elképzeléseit. Az elmúlt évek során már több száz kiváló alkotás született profi és amatőr szakemberek elképzelései mentén. A 2023-as pályázat témája: „A jövő bevásárlóközpontja.” 

Milyen lesz húsz-harminc év múlva egy bevásárlóközpont? Lesznek-e még hagyományos boltok vagy mindenütt robotok segítenek majd a vásárlásban? Esetleg VR szemüveggel nézhetjük végig a kínálatot és a mesterséges intelligencia segít a választásban virtuális próbafülkékben? Milyen változásokat hoz a jövő a divatiparban? Hogyan és mennyire lesznek személyre szabhatóak a vásárlások? Mi lesz a fenntarthatósággal? Hogyan alakulnak át a jövő modern városaiban a bevásárlóközpontok közösségi terei? – Ilyen és ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel az alkotások elkészítésénél, a kreativitásnak pedig csak a képzelet szab határt. 

A Westend negyedik éve hirdet kreatív tervezőpályázatot – idén Tervezd velünk a jövőt! címmel, melyen 7 és 99 éves kor közötti bárki indulhat: egy pályázó akár három különböző tervet is beadhat. A feladat tehát nem más, mint digitálisan megtölteni a Westend konténerlogóját olyan tartalommal, ami a legjobban reprezentálja a jövő bevásárlóközpontját. 

Forrás: Westend Forrás: Westend

A cél korábban is az, hogy a beérkezett pályamunkákat ismert és megkérdőjelezhetetlen szakmai zsűri bírálja el, ezért idén Csorba Eszter a bevásárlóközpont marketingvezetője mellett, Orr Máté festőművész, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia művészettörténész vállalta a feladatot, hogy kiválasztja a legizgalmasabb műveket. 

Az első három helyezett díja egy 300 ezer, egy 200 ezer és egy 100 ezer forint értékű Westend-ajándékkártya lesz. A szakmán kívül egy bérlői zsűri is pontoz, ők 50 ezer forint értékű Vapiano-ajándékkártyát, 40 ezer forint értékű Humanic-ajándékutalványt, 30 ezer forintos C&A-ajándékkártyát és egy 50 ezer forint értékű Kiehl’s bőrápolási termékcsomagot ajánlottak fel a legjobbaknak.

A TOP40 alkotást a látogatók is megtekinthetik: az eredményhirdetés napján, november 21-én kiállítás nyílik belőlük a Westend folyosóin. A képek 2024. január 15-ig megtekinthetőek lesznek. 
Emellett az üzletközpont saját Facebook oldalára is felkerülnek a művek, ahol a a legtöbb szavazatot kapott három alkotást egy-egy 10 ezer forint értékű Westend ajándékkártyával jutalmazzák. 

A beadási határidő november 5-e éjfél: a pályamunkákat addig kell a Westend honlapjára feltölteni.

A részletes pályázati kiírás itt olvasható.

Lásd még:

Október 30-áig várják a jelentkezéseket a STAFÉTA pályázatra

Amatőr alkotók munkáit várják a Vizuális Művészeti Hónap pályázatára

A nyitókép forrása a Westend.

 

Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!

Támogassa a kezdeményezésünket, legyen Ön is mecénás!