by artisbusiness.hu 2021. okt 12.

Művészet elvitelre a hazai Starbucks kávézókban

Gyermekmentő autóért  – vászonra nyomott fotóremekekkel

Elismert magyar művészi alkotásokból szervez kiállítást tizenegy hazai kávézóban a Starbucks Magyarország és az Olympus. A művészeti munkák eladásából befolyt összeget a Gyermekmentő Alapítványnak ajánlják fel új mentőautó vásárlására. A kávézókban az asztalokon elhelyezett QR kód beolvasásával a vendégek könnyedén böngészhetnek az elérhető alkotások között és vásárolhatják meg kedvenceiket egy jó cél érdekében.

A Magyarországon az Amrest által üzemeltetett világhírű kávézólánc kiemelt figyelmet fordít a hazai egészségügy és az egészségügyi dolgozók támogatására. A koronavírus-járvány alatt a legnehezebb időszakban a vállalat saját eszközeivel támogatta a frontvonalban dolgozókat. Kávécsomagokat ajánlott fel többek között a Heim Pál Gyermekkórház, a Szent János Kórház, a debreceni Kenézy Gyula Kórház, a szegedi Kettes Kórház, a pécsi megyei kórház, a SOTE sürgősségi részlegének és a Péterfy Sándor Utcai Kórház dolgozói számára.


Rákóczi Ferenc képe

A kávézólánc ismét egy jó ügy mellé áll, amellyel támogatja a hazai egészségügyet. Az Olympus és a Starbucks Magyarország közös akciójában olyan művészektől vásárolhatók meg alkotások, mint például Bánhalmi Norbert, Rákóczi Ferenc és Czank Lívia. Az Allee, a Gozsdu, a Corvin, a Duna Pláza, az Egyetem tér, a Király utca, a Nyugati pályaudvar, a Vigadó tér, a Széna tér, a Szent Gellért tér és a Westend Terasz Starbucks üzleteiben tekinthetők meg a kiállított képek. Az asztalokon elhelyezett QR kódok beolvasásával pedig a vendégek könnyedén megvásárolhatják kedvenc műtárgyaikat, akár vászonképként vagy üveglap alá helyezve, bekeretezve, alumíniumra kasírozva, valamint matt papírra nyomtatva. A szervezők a műtárgyak eladásából befolyt összeget a Gyermekmentő Alapítvány számára adományozzák egy új mentőautó megvásárlására.

Bánhalmi Norbert képe

„A Starbucks számára kiemelten fontosak az olyan kezdeményezések, amelyekkel támogathatjuk a helyi közösségeket, legyen szó akár zöld megoldások bevezetéséről, faültetésről vagy az egészségügy támogatásáról. Mindig keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel vendégeinkkel együtt tudunk maradandót alkotni, és emlékeztethetnek minket a társadalmi felelősségvállalás fontosságára, a rászorulók segítésére” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks Magyarország brandmanagere. – Éppen ezért nagy büszkeség, hogy egy ilyen nagyszerű kezdeményezésben dolgozhatunk együtt az Olympusszal, amely kezdeményezés eredményeképpen támogathatjuk a Gyermekmentő Alapítványt.”

A válogatott alkotások a www.muveszetelvitelre.hu weboldalon vásárolhatók meg.

A nyitókép Czank Lívia munkája.