Art is Business Díj

RÉSZVÉTELI LEíRÁS

A díj pályázati folyamatában az űrlap kitöltésésvel vehetnek részt nagyvállalatok, valamint a kis- és középvállalkozások képviselői 2020. július 1 - szeptember 30. között. Az űrlap kitöltésének megkezdésétől két hét áll a pályázók rendelkezésére, hogy véglegesítsék az adatlapot és a válaszokat. Amennyiben a kérdésekre nincs egzakt válasz, jelezzék az űrlapban, hogy nem áll módjukban az adott kérdésre választ adni és folytassák a többi kérdéssel. Kérjük, ne hagyják abba a válaszadást!

A forprofit mecénás kategóriában főlega művészeti szegmenstől kérjük a jelöléseket. Arra vagyunk kíváncsiak, hogy az adott évben mely magánszemélyekkel és milyen együttműködések jöttek létre. Amennyiben ezen kapcsolatok nyilvánosak, 3000-4000 karakter terjedelemben kérjük a jelöltek bemutatását. A jelöléseket az info@artisbusiness.hu email címre várjuk 2020. július 1 - szeptember 30. között. 

A pályázatokat hatfős kuratóriumi testület bírálja el, akik a hazai kulturális kommunikációs szakma meghatározó szereplői.

Balogh Máté András, az Art is Business vezetője

Batta Barnabás, a MITTE Communications stratégiai igazgatója

Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője

Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője

Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője

Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője

A Kulturális Mecénás díjra a Fidelio magazin, a Kulturális Turizmus díjra pedig Bódis Gábor turisztikai szakember terjeszti fel a jelölteket. 

A pályázat kiemelt szereplőit az Art is Business decemberi lapszámában mutatják be a szervezők, és a legjobbakat díjátadó keretében ünneplik meg 2020. december 15-én a Trafó - Kortárs Művészetek Házában. 

Regisztráció


Kérdőív


  Ön melyik vállalatnál dolgozik és melyik osztályon?

  Hány fő dolgozik az Ön vállalatánál és ezen belül is a marketing osztályon?

  Az Ön vállalatánál melyik részleg felel a támogatások megítéléséért?

  Az Ön vállalata rendelkezik-e szponzorációs/támogatási stratégiával és ennek megfelelő büdzsével? Ha igen, mióta?

  Amennyiben rendelkeznek támogatási stratégiával, azt milyen időintervallumra előre alakítják ki?

  Amennyiben rendelkeznek szponzorációs büdzsével, minden évben megegyezik ennek az összegnek a mértéke vagy a vállalat éves bevételétől függ?

  Nagyságrendileg mekkora összeggel támogatott a vállalata kulturális projekteket az elmúlt év folyamán? Ha nem összeggel, hanem egyéb formában, kérjük a barterértéket adja meg. (Amennyiben teheti, minél pontosabb értéket adjon meg, de százalékos viszonszám is elegendő már.)

  Az Ön vállalata melyik esetet tartja fontosabbnak: a vállalati ernyőnek megfelelően, egységesen alakítani a szponzorációs támogatásokat vagy az almárkáira szabottan megtalálni a megfelelő partnereket?

  Az Ön vállalatában van-e precedens arra, hogy kultúratámogatásra használták fel a szponzorációs büdzsét?

  Amennyiben támogatott a vállalata korábban kulturális projekteket, kérjük, írja le, hogy milyen produkciókat/intézményeket támogatott, milyen formában és feltételekkel!

  Hosszútávra választanak támogatott kulturális projektet vagy időszakonként döntenek az együttműködésekről?

  Mit gondol, miért szükséges a vállalat szempontjából a kultúratámogatás?

  Az Ön vállalata együttműködik-e belső kommunikáció és humán erőforrás területén a művészeti piaccal (pl.: workshopok, tréningek, stb.)?

  Amennyiben nem működött korábban együtt a kulturális szférával, de szívesen támogatna művészeti projekteket, preferálna-e szakmai segítséget a szponzorációs/támogatási döntéshozatalban egy külsős szakembertől/ügynökségtől?

  Nevezzen meg (név, titulus) egy embert az Ön vállalatánál, aki a leginkább nyitott a művészeti és kulturális értékek mentén gondolkodni. Kérjük, indokolja meg a választását!

Válaszok elküldése