4K – képzés

Kulturális kommunikációs képzés

A következő időpont hamarosan...

2022 tavaszán ötödik alkalommal is elindul a 4K - Kulturális Kommunikációs Képzés megújult tematikával!
Az induló képzésen a hagyományos témáink mellett, amelyek a kulturális média és sajtó működéséról, szerepéről, a kulturális projektmenedzsmentről, független és intézményi rendszerek kommunikációs működéséről szólnak, igyekszünk megmutatni azt, hogyan érdemes a jövőben a művészeti piacon/piaccal kommunikálni.
Ezért fektetünk nagy hangsúlyt a streaming szolgáltatásokra, az online marketing jövőjére és arra, hogyan lehet és éri meg a közeljövőben kapcsolatokat építeni a művészeti piacon.
Nem felejtjük el azt sem, hogy mennyire fontos kitekintenünk a művészeti világból. Így beszélünk a politikai, vállalati, mecénási kapcsolatok építéséről is.
A márciusban induló kilenchetes képzés során a kommunikációs szakma kiemelkedő szakembereit hívjuk meg előadni.  
Támák és oktatók:      
1. Projektmenedzsment
Szálka Zsuzsanna - a Magyar Zene Háza szakmai igazgató-helyettese
                                    
2. Intézmény branding
Juhász Dóra Müpa PR és kommunikációs tartalomfejlesztési vezetője
                                
3. Közösségi média és online marketing
Babanics Írisz - online marketing szakember
                         
4. Influenszermarketing 
Guld Ádám - médiakutató, kommunikációs szakember
                              
5. Sajtókommunikáció
Várkonyi Judit - a Játékszín sajtófőnöke
                                                                                             
6. Vizuális kommunikáció
Csizik Balázs/Pálfai Domokos - vizuális kommunikációs szakemberek
                   
7. Közösségépítés
Deák Zsuzsanna - a Budapesti Fesztivál Zenekar adományozási vezetője
                           
8. A művészeti kommunikáció Magyarországon
Balogh Máté András - a kortársPRos és az Art is Business Egyesület vezetője
                      
9. A média és a művészeti témák
Zacsek Ágnes - A We Love Budapest főszerkesztője
Bagi László - Szerkesztő, újságíró, Forbes magazin 
Rajkó Anna - a Papageno tartalomigazgatója, a Papageno magazin főszerkesztője és a Marquard Media content stúdiójának megbízott szerkesztője 
               
---

Kiknek ajánljuk?

A képzést azoknak ajánljuk, akik már rendelkeznek kommunikációs, marketinges, PR-es előtanulmányokkal, egyetemen vagy főiskolán volt ezen témakörökben órájuk, és/vagy néhány éve ilyen témájú állást töltenek be.

Ki kell emelni, hogy a kulturális szegmensben azok maradnak meg sokáig, bármelyik munkakörről is legyen szó, akik kitartóak, nagy türelemmel rendelkeznek, szerelmesek a munkájukba és mindvégig hitelesek tudnak maradni. Így ezen tulajdonságok nélkül a szakmaiság nem sokat ér.

 ---

Végzett hallgatóink mondták:

"Inspiráció. Szemléletformálás. Spektrum szélesítés. Tudás. Ezeket hoztam el a KortársPR-os 4K képzéséről." - Klacsán Csaba, szabadúszó PR szakember

"Gondolkodó, kultúra szerető emberekkel kötetlen hangulatban tanulhattam szakmailag elkötelezett, profi előadóktól." - Szabados Edina, kommunikációs gyakornok a PanoDrámánál


Részletek:

A képzés helyszíne: a kortársPRos irodája ( 2. kerület, Tölgyfa utca 11., a Margit híd budai hídfőnél)

A képzés időszaka:. hétfőnként 17.30-20 óra között (9 alkalom)

A képzés díja: 100.000 Ft + ÁFA

Egy csoport maximális létszáma: 14 fő

Tervezett indulás: 2022. március 28.


Jelentkezési határidő: 2022. március 21.
A jelentkezőket felvételi elbeszélgetés alapján választjuk ki a képzésre.