Dudás Ildikó, Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Dudás Ildikó, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest PR igazgatója.

LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/in/ildikó-dudás-180a7811/

"Ahogy a Kempinski vezetői fogalmazni szoktak: sokféle kapcsolatuk van a művészettel. Még olyan is, amilyenre az ember nem is gondolna. Néhány évig még azoknak a kiváló boroknak a címkéjét is képzőművészek tervezték, amiket a hotel vezetői adtak üzleti partnereiknek karácsonykor. Szintén érdekes kezdeményezés volt, amikor fiatal írók költöztek be néhány napra valamelyik lakosztályba, és az ott található műalkotások ihletésére írtak novellákat. Bartók Imre, Halász Rita, Mécs Anna, Terék Anna és Totth Benedek írásai aztán a Mesélő lakosztályok című nagyon szép füzetben kaptak helyet – természetesen az őket ihlető alkotásokkal, enteriőrökkel egyetemben. Arra a kérdésre, hogy milyen marketing-, PR- és üzleti előnyei vannak egy ilyen gyűjteményépítésnek, a válasz még a fentieken is túlmutat. – A Corvinus Műgyűjtemény vendégeinknek indirekt módon közvetíti az értékeinket – összegez Dudás Ildikó. – Valamint a művészet pártolása a társadalmi felelősségvállalás része is, amire a vendégeink fogékonyak, mert bizony gyakran rákérdeznek arra, hogy mit teszünk a helyi közösségért. Mi ezt tesszük, a vendégek és a művészek örömére, amely egyben a mi örömünk is."

Olvasson tovább!