by artisbusiness.hu 2022. May 26.

3. évad 3. rész

– Videóbeszélgetés Zolnay Judit üzletasszonnyal

A Hoztam Kávét az Art is Business videóinterjú-sorozata. A harmadik évadban Borbás Gergő színész a Szépművészeti Múzeumban beszélget az üzleti és a művészeti élet összefonódásáról, a szektor meghatározó alakjaival. Olyan cégvezetőkkel, mecénásokkal, művészekkel, kulturális szakemberekkel készülnek az interjúk, akik számára fontos a vállalati és a kulturális szféra összekapcsolódása.

„Kellenek a hídemberek, azaz a művészeti menedzserek...”

Gergő ezúttal Dr. Zolnay Judittal, a MetLife magyarországi és bulgáriai vezérigazgatójával beszélgetett. Judit alapdiplomáját jog- és államtudomány szakon szerezte, majd MBA mesterképzésen végzett.

Pályafutását biztosítási jogászként kezdte, több vállalatnál is dolgozott vezető pozícióban. 2012-ben került a MetLife-hoz, három évvel később a vállalat vezérigazgatójává választották. 2018 óta a cég bolgár ágának irányításáért is ő felel.

Elnökségi tag a Hungarian Business Leaders Forumban, a Menedzserszövetségben, a Magyar Biztosítók Szövetségében, a Roamster Alapítvány kuratóriumi elnöke, és a United Way Alapítvány elnökségi tagja.

Többször szerepelt a Forbes „50 legbefolyásosabb magyar nő” listáján, 2016-ban a nyolcadik helyen végzett. Aktívan mentorál fiatal tehetségeket, e célból hozta létre Álom határidővel című YouTube-csatornáját.

A beszélgetésben szóba került ez a projekt is, illetve a Menedzserek Országos szövetségének ezzel kapcsolatos mentorprogramja. Megtudhatjuk, milyen szándék hívta életre ezt a csatornát.

A videóból kiderül, milyen módon kapcsolódik Judit a művészethez. Hogyan válhat az üzleti vállalkozás is egyfajta művészetté, és hogyan kapcsolódnak – projekteken, workshopokon keresztül – az alkotóművészethez?

Judit beszélt arról is, hogy miként tudja egymást segíteni az üzleti és a művészeti világ, mit kaphat az egyik szféra a másiktól és miért fontos a művészeti menedzserek szerepe.

Megtudhatjuk, miért szükséges a brandépítés a művészeti és a vállalati világban egyaránt. Ennek nélkülözhetetlenségét Judit egy anekdotával is hangsúlyozta. A személyes brand ereje a videó végén egy műalkotáson keresztül is megmutatkozik.

Kép: Borbás Gergő és Zolnay Judit (fotó: Daniel Media)

 

Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!

Támogassa a kezdeményezésünket, legyen Ön is mecénás!