
Őszi harmóniák és téli dallamok
– Folytatódik az MVM Classic&Club

Nemes és racionális értékvállalás
– Elindul a Magyarországi Vállalati Gyűjtemények Szövetsége
Kultúrafogyasztók és márkák – közös nyelven a művészetben
– A PR és a marketing eszközeivel a művészeti és vállalati szereplők támogatást, közösséget és hitelességet is nyerhetnek

„Egy Rolex vagy egy Patek Philippe mindig jó befektetés”
– Beszélgetés Szongoth Gergely óra-, ékszer- és drágakőszakértő becsüssel, a BÁV aukciós vezetőjével

Élménnyé formált vásárlás
– Interjú Karim Rashid dizájnerrel

„Úgy nem lehet szívből jövő munkát kiadni a kezünkből, ha nem bújunk bele az író bőrébe”
– Interjú Keresztes Dóra grafikusművésszel, animációsfilm-rendezővel

„A művészet és a borkészítés a kézművesség és az innováció összhatását ünnepli”
– Interjú Vizi Attila borász-műgyűjtővel

Dezső Tamás a 2025-ös Leopold Bloom Képzőművészeti Díj nyertese
– A hat döntős alkotásait a Kiscelli Múzeumban tekinthetjük meg

Már lehet jelentkezni a YAMA ART – Next In Line 2025 pályázatra
– Október 10-ig várják a pályaműveket

Lépjünk ki a megszokott mederből!
– Misetics Mátyás kulturális stratéga, a MITTE Communications kreatív igazgatója, az Art is Business Díj zsűritagja mesélt az idei pályázatokról és a zsűrizés tapasztalatairól.

„A valódi együttműködés nem pusztán pénzadomány, hanem közös történet”
– Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője az Art is Business Díj pályázatairól, a kreativitás erejéről és az értékalapú gondolkodás...

A kísérletező, provokatív megközelítések visznek előre
– Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője mesél a 2025-ös Art is Business Díj zsűrizéséről









