A Louvre ezentúl főtámogatóként ismeri el a DS Automobiles-t
Az autómárka elkötelezett a kultúra népszerűsítése mellett.
A DS Automobiles megalapítása óta számos bemutatót tartott a Louvre múzeumban és környékén, a Piramis alatt és a Tuileriák kertjében. Az exkluzív bemutatók és különleges kiállítások egy közös filozófia mentén születtek, az örökség és a modernitás ötvözésével elképzelt jövő jegyében.
A kultúra támogatása iránt elkötelezett DS Automobiles 2015 óta a Louvre múzeum és számos időszaki kiállítás támogatója. A múzeum és annak üvegpiramisa mindig is inspirálta a márkát: elkötelezettségét az is bizonyítja, hogy 2019-ben és 2020-ban harminc különleges rendezvénnyel ünnepelte meg a Piramis harmincadik évfordulóját.
A partnerség 2020-ban és 2021-ben új szintre lépett a DS 7 CROSSBACK LOUVRE és a DS 3 CROSSBACK LOUVRE limitált szériákkal, amelyek a művészetet kimagasló utazási kényelemmel ötvözték: e két modell a Louvre-piramisok által inspirált, exkluzív részletein túlmenően lehetővé tette, hogy a műszerfal nagy központi képernyőjén 182 műalkotást nézhessünk meg, ugyanennyi podcast kíséretében, egyedülálló és magával ragadó művészeti élményt nyújtva ezzel az autóban.
Az évek során a DS Automobiles ONLY YOU PRIVILEGE programja lehetővé tette, hogy a DS tulajdonosok megismerjék a gyűjteményeket, és egyedülálló körülmények között pillanthassanak be a múzeum és a restauráló műhelyek kulisszái mögé. E szenvedélyes és tartós elkötelezettségéért a DS Automobiles-t a Louvre kiemelt támogatóként ismerte el: 2023 végén a DS Automobiles nevet bevésték a Piramis alatti Napóleon-terembe.
„Az elegancia, a szakértelem és az innováció szimbólumát jelentő Louvre múzeum Franciaország legjavát nyújtja. Az ikonikus hely kulturális, művészeti és építészeti gazdagsága egyszerre szolgál állandó inspirációs forrásként és Franciaország imázsa megtestesítőjeként az egész világon” – nyilatkozta a DS Automobiles vezérigazgatója, Olivier François. „Azzal a törekvésével, hogy a luxus területén egyedülálló francia szakértelmet átvigye az automobil világába, a DS márka tökéletesen rezonál a Louvre múzeummal. A nagy mecénások listájára való felkerülés büszkeséggel tölti el a DS dolgozóit, akik nap mint nap a kiválóságra való törekvést ápolják" – tette hozzá.
A DS Automobiles-ról Az 1955-ben üstökösként feltűnt DS 19 avantgárd szellemisége által inspirált DS márka 2014-ben született meg azzal a céllal, hogy a francia luxus hagyományait átültesse az autóiparba. Az önkifejezést és az új technológiákat kereső ügyfélkörnek szánt DS-modellek a kifinomultságot és a technológiát ötvözik. A DS 3, DS 4, DS 7 és DS 9 modellekkel a DS nemzetközi forgalmazású modellekből álló paletta felépítést kezdte meg. A DS Automobiles az egyetlen márkaként az elektrifikáció terén is az élvonalba tartozik, mivel a kínálatában szereplő összes modell kapható elektromosított változatban. (A márka 2019-ben és 2020-ban a Csapatok és Versenyzők versenyében kétszeres bajnoki címet szerzett a Formula-E versenyeken.) Kínálatukban – E-TENSE név alatt – a száz százalékban elektromos és a plug-in hibrid motorok egyaránt megtalálhatók, akár 360 lóerős teljesítménnyel és négykerék-meghajtással. 2024-től a DS Automobiles valamennyi új modellje kizárólag elektromos hajtású lesz. A márka nemcsak modelljein, hanem az „ONLY YOU, a figyelem luxusa” szolgáltatási programon keresztül is kivételes kapcsolatot ápol ügyfeleivel. A negyvenegy országban jelen lévő DS márka saját kereskedőhálózatot épített ki, amely már 450 DS STORE-ból áll. |
Lásd még:
Művészet és merészség – DS 7 CROSSBACK LOUVRE limitált széria
Párizs – a művészet szerelmeseinek
Fotók és nyitókép: W. Bonbon
Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!