
Nemes és racionális értékvállalás
– Elindul a Magyarországi Vállalati Gyűjtemények Szövetsége
Kultúrafogyasztók és márkák – közös nyelven a művészetben
– A PR és a marketing eszközeivel a művészeti és vállalati szereplők támogatást, közösséget és hitelességet is nyerhetnek

„Art Is for Everybody”: Keith Haring előtt tiszteleg az Absolut
– Andy Warhol után újabb világsztár ikonikus világát eleveníti meg a márka

Újra magyar kézben a Sziget
– Napokon belül elindul a jegyértékesítés a jövő évi fesztiválra

Ők a legdrágább magyar képzőművészek
– Moholy-Nagy László és Maurer Dóra rekordot döntött 2025-ben

Nagyszabású zenei és vizuális Depeche Mode-ünnep
– Rekordméretű LED-installáció és 125 előadó az MVM Dome-ban

„A művészet és a borkészítés a kézművesség és az innováció összhatását ünnepli”
– Interjú Vizi Attila borász-műgyűjtővel

Dezső Tamás a 2025-ös Leopold Bloom Képzőművészeti Díj nyertese
– A hat döntős alkotásait a Kiscelli Múzeumban tekinthetjük meg

Már lehet jelentkezni a YAMA ART – Next In Line 2025 pályázatra
– Október 10-ig várják a pályaműveket

Újjászületik a Bethlen Téri Színház
–  A 96 éves teátrum megújult terekkel, befogadó szellemiséggel és rendhagyó támogatói gálával ünnepli új korszakát.

Tehetség és támogatás
– Idén is kalapács alá kerülnek a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatóinak legjobb munkái

Híd múlt és jelen között
– Új márkakampányt indított a Haydneum
„A látogató tapasztalataira építünk”
– Interjú Novákné Mlakár Zsófiával, a Dobó István Vármúzeum igazgatójával

Mallorca új arca
– Kézművesség, kreativitás és tudatos turizmus a Földközi-tenger szívében






