
Neonfényű kiállítóterek
– A művészet és a plázák kapcsolata – I. rész
Elmélyedni a jazz világában
– Beszélgetés Valde Orsolyával, a Paloznaki Jazzpikinik alapító-fesztiváligazgatójával és Károlyi Zsuzsannával, az E.ON Hungária Csoport márka- és marketingvezetőjével

Klasszikusok kortárs értelmezésben
– A Yettel közreműködésével váltak mémmé a műalkotások

Hat új bemutató két helyszínen
– Évadot zárt és hirdetett a Radnóti Színház

Tánc – rend a Millenárison
– Interjú Ertl Péterrel, a Nemzeti Táncszínház igazgatójával

Werkes vizsgafilmek a Toldiban, Gyereksziget, építészeti séta a Ligetben és Világzenei Hét Óbudán
– Az Art is Business e heti kulturális ajánlója

Rend és káosz kéz a kézben
– A Világszép korTárs Kapcsolódások egyik workshopján jártunk

Kiosztották az Esterházy Art Award 2025 díjait
– Ezzel egy időben megnyílt a legjobb huszonegy pályaművet bemutató What We Believe In – AMIBEN HISZÜNK című kiállítás a Ludwig Múzeumban

A legjobb együttműködések a közös pillanatokból születnek
– Beszélgetés Varga Zsófiával, a Danubia Zenekar partnerkapcsolati menedzserével
Merre tart(son) a magyar vonószenekari hagyomány?
– A hazai kamarazenekarok vezetői beszélgetnek e fontos zenei tradíció jövőjéről

Fiktív fesztiválok valós vizualitása
– A MOME hallgatóinak munkáiból nyílt kiállítás a Budapest Parkban

Az ország, ahol három kulturális miniszter van
– Hogy néz ki a kultúra finanszírozása Belgiumban?

Irány Málta!
– Konferenciák és kiállítások, zenei és sportesemények szervezését támogatja a szigetország turisztikai hivatala

A tavaszt nem lehet eltörölni
– David Hockney univerzuma a Fondation Louis Vuitton termeiben

Magyar tervezők sikere Olaszországban
– Két hazai dizájnercsapat is dobogós helyezést ért el egy tengerparti város arculatát megújító pályázaton