Üzleti nézőpont

Rendhagyó klasszikus és könnyűzenei élmények az őszi–téli időszakban
– Folytatódik az MVM Classic&Club

A kreativitás a hétköznapok művészete: kulcs az üzleti eredményességhez és belső egyensúlyunk megtalálásához
– 2025-ben is ünnepelt a Superbrands

„Nyerő stratégia befektetni a kultúrába és a kreatív iparágakba”
– Michele Coppola az Intesa Sanpaolóról

Remekművek a KPMG gyűjteményéből
– Izgalmas tárlatvezetésekkel várja a vállalat az érdeklődőket a az Art Weekend Budapest hétvégéjén

A kultúrába fektető pénzintézet
– Az Unipol-sztori

Újabb városban nyílt kiállítás az MBH Bank vállalati műgyűjteményéből
– A tárlatnak a soproni Liszt Ferenc Kulturális Központ ad otthont

Kevés brand tudja úgy ötvözni a luxust a gondolatisággal, mint a Prada
– A divatház nemcsak ruhakölteményeivel, de vállalati gyűjteményével is maradandót alkot

Őszi harmóniák és téli dallamok
– Folytatódik az MVM Classic&Club

Nemes és racionális értékvállalás
– Elindul a Magyarországi Vállalati Gyűjtemények Szövetsége
Kultúrafogyasztók és márkák – közös nyelven a művészetben
– A PR és a marketing eszközeivel a művészeti és vállalati szereplők támogatást, közösséget és hitelességet is nyerhetnek

„Art Is for Everybody”: Keith Haring előtt tiszteleg az Absolut
– Andy Warhol után újabb világsztár ikonikus világát eleveníti meg a márka

Mit tanulhat az üzleti világ a civilektől?
– Nonprofit vezetők mentorálnak vállalati döntéshozókat: indul a Changels programja

