Üzleti nézőpont
A kortárs magyar képzőművészet legjava

A kortárs magyar képzőművészet legjava

– Interjú a Budapest Contemporary Kortárs Képzőművészeti Vásár főszervezőjével, Tausz Ádámmal
Horváth Roland: „Ösztönösen érzem, miben lehet potenciál”

Horváth Roland: „Ösztönösen érzem, miben lehet potenciál”

– Beszélgetés Horváth Roland kreatív producerrel, a BPM Group alapító tulajdonosával
„Ha valaki kézműves porcelánt szeretne, Herendet nem tudja kikerülni”

„Ha valaki kézműves porcelánt szeretne, Herendet nem tudja kikerülni”

– Interjú Dr. Simon Attilával, a Herendi Porcelánmanufaktúra vezérigazgatójával
Koreai minőség magyar tartalommal

Koreai minőség magyar tartalommal

– Interjú Horváth Patrikkal, a SsangYong Magyarország marketingvezetőjével
Brand és művészet

Brand és művészet

– Beszélgetés dr. Barcza Mihály ügyvéddel, az Oppenheim Ügyvédi Iroda egyik társalapítójával
„Személyiségem jelentős része a kultúrából építkezik”

„Személyiségem jelentős része a kultúrából építkezik”

– Interjú Poroszlai Csabával, az Egis Gyógyszergyár Zrt. vezérigazgatójával
Művészet és a történet, ami mögötte van 

Művészet és a történet, ami mögötte van 

Beszélgetés a Hotel Nemzeti Budapest – MGallery igazgatójával, Ülkei Gáborral
„Franciaország kulturális vonzerejének életre keltése”

„Franciaország kulturális vonzerejének életre keltése”

– Interjú Pierre Pedicóval, a Francia Intézet igazgatójával, a Magyarországi Francia Nagykövetség kulturális és együttműködési tanácsosával
A művészet is termék, aminek ára van

A művészet is termék, aminek ára van

– Beszélgetés Palotai Borbálával, a PwC Magyarország marketing- és üzletfejlesztési igazgatójával
Új stratégiák: a Fondation Louis Vuitton Párizsban

Új stratégiák: a Fondation Louis Vuitton Párizsban

Az alapítvány a nyugati művészet kánonjából kilépve működik, és nemcsak diskurzust teremt, élő művészeket is menedzsel.
„Budapest még nem Párizs, de a művészet itt is egyre nagyobb szerepet kap”

„Budapest még nem Párizs, de a művészet itt is egyre nagyobb szerepet kap”

A JCDecaux számára nemcsak a szép városi környezet megteremtése fontos, hanem a fenntarthatóság és a művészetek népszerűsítése is.