Üzleti nézőpont

A spanyol film színe: zöld
– A fenntartható filmgyártók törekszenek a lehető legkisebb környezeti hatást hagyni a bolygón

Az ingatlanszektor és a művészet
– A művészet az ESG következő lépcsőfoka lehet

„Westend 25 – múlt, jelen és jövő”
– Hatodik alkalommal érkezik a bevásárlóközpont kreatív logópályázata

A fehér falak elfedésénél jóval többre hivatott: belépő a művészet világába
– A Budapest Contemporary Képzőművészeti Vásáron nemzetközi és hazai példákon keresztül jártuk körbe a vállalati gyűjtemények helyzetét

Az ital, ami megihlette Andy Warholt
– Limitált kiadású palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét

A művészet utazás
– Stratégiai megállapodást kötött az Art Market Budapest és az OTP Travel

„Tanuljunk egymástól!”
– Beszélgetés Perjési Péterrel, az Intelligent Power Solutions Kft. tulajdonosával, az Art is Business Perspektíva programjának mentorával

Nincs kultúra Caixa nélkül
– A spanyol bank több mint száz éve létrehozott alapítványa az ország egyik legjelentősebb jótékonysági szervezete

A kultúra mögött rejlő energia
– A sport és a művészet támogatójaként mutat példát a spanyol energetikai vállalat, az Endesa

„A gyűjteményünkkel magunkról is akarunk beszélni”
– A bilbaói székhelyű Iberdrola a világ egyik legnagyobb multinacionális villamosenergia-szolgáltató cége, amely lenyűgöző vállalati gyűjteménnyel rendelkezik

„Kulturális és művészeti projektjeink középpontjában az emberek támogatása áll”
– Ingyenesen látogatható galéria, ösztöndíjprogramok és társadalmi felelősségvállalás a spanyol pénzintézet finanszírozásában

Függetlenné vált a Kalligram
A kiadó vezetője az autonómia megőrzésének érdekében fontosnak tartotta, hogy kivásárolja magát a Libriből.