Üzleti nézőpont

Kutatás a hazai műtárgyvásárlási szokásokról
– Mi alakítja 2024-ben a vásárlói szokásokat?

Több mint hatezer keresett műtárgy került elő Európa-szerte
– Többek között szkíta aranytárgyakat, törökországi történelmi érméket, ókori amforákat, bronzkori tárgyakat, szentet ábrázoló szobrot foglalt le a rendőrség

Élmény és alkotás
– Beszélgetés Büchler Andrással és Halmos Ádámmal, az Open Books Kiadó vezetőivel

A kultúra szerepét és fontosságát hangsúlyozzák
Stratégiai megállapodást kötött a Raiffeisen Bank és a Magyar Állami Operaház.

A Győri Balett és a Magyar Táncfesztivál új támogatói
– Az ország egyik legnagyobb táncfesztiválját idén is számos cég segítette

Folytatások, franchise-ok és akció tarolnak a mozikban
– Ez volt a 10 legjobb film a magyarok szerint 2024 első félévében

„Nem másolunk, teljesen új műalkotásokat hozunk létre az eredeti előtt tisztelegve”
– Interjú Dr. Friedrich Willével, a FreyWille tulajdonosával

Cél, érték, közösség – Így működik az osztrák ERSTE Alapítvány
– Beszélgetés Maribel Königerrel, a cég kommunikációs igazgatójával.

Egyesítik a kultúra és a technológia erejét
– A CultTech Association nonprofit szervezet célja, hogy a kultúra pénzügyileg függetlenebb, a művészet pedig minél többek számára elérhető legyen

DS – az utazás művészete
A prémium autómárka találkozása a francia íróóriással

Teret adni a kultúrának
Három évtizede elkötelezett a kultúra támogatása iránt a STRABAG építőipari vállalat: kiállításokkal, díjakkal támogatják a képzőművészetet.

Feltörekvő kortárs művészek a Vienna Insurance Group művészeti gyűjteményében
Az osztrák biztosítótársaság – képzőművészeti gyűjteménye folyamatos bővítésén túl – zenekart is támogat, és építészeti tematikájú kiállításokat...