Üzleti nézőpont
„A művészet a társadalom tükre”

„A művészet a társadalom tükre”

Anne Vieth a Mercedes-Benz Művészeti Gyűjteményről
„Büszke vagyok arra, hogy a Külügyminisztérium számára a művészet jelentősége változatlan”

„Büszke vagyok arra, hogy a Külügyminisztérium számára a művészet jelentősége változatlan”

– Interjú Philippien Noordammal, Hollandia Külügyminisztériuma művészeti kollekciójának vezetőjével
„Újra kellett definiálnunk magunkat”

„Újra kellett definiálnunk magunkat”

– Villáminterjú Remco Mollal, az Amsterdam Museum gazdasági igazgatójával
„Arra törekszünk, hogy a munkánkat a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegyük”

„Arra törekszünk, hogy a munkánkat a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegyük”

– Interjú Antje Hundhausennel, a Deutsche Telekom művészeti gyűjteményének vezetőjével
Kultúra és mecenatúra Izraelben

Kultúra és mecenatúra Izraelben

– Interjú a budapesti MERKAZ – Héber és Izraeli Kulturális Központ vezetőjével, Ledniczky Líviával
A kortárs magyar képzőművészet legjava

A kortárs magyar képzőművészet legjava

– Interjú a Budapest Contemporary Kortárs Képzőművészeti Vásár főszervezőjével, Tausz Ádámmal
Horváth Roland: „Ösztönösen érzem, miben lehet potenciál”

Horváth Roland: „Ösztönösen érzem, miben lehet potenciál”

– Beszélgetés Horváth Roland kreatív producerrel, a BPM Group alapító tulajdonosával
„Ha valaki kézműves porcelánt szeretne, Herendet nem tudja kikerülni”

„Ha valaki kézműves porcelánt szeretne, Herendet nem tudja kikerülni”

– Interjú Dr. Simon Attilával, a Herendi Porcelánmanufaktúra vezérigazgatójával
Koreai minőség magyar tartalommal

Koreai minőség magyar tartalommal

– Interjú Horváth Patrikkal, a SsangYong Magyarország marketingvezetőjével
Brand és művészet

Brand és művészet

– Beszélgetés dr. Barcza Mihály ügyvéddel, az Oppenheim Ügyvédi Iroda egyik társalapítójával
„Személyiségem jelentős része a kultúrából építkezik”

„Személyiségem jelentős része a kultúrából építkezik”

– Interjú Poroszlai Csabával, az Egis Gyógyszergyár Zrt. vezérigazgatójával