Üzleti nézőpont
„Ez nem munka, ez szenvedély!”

„Ez nem munka, ez szenvedély!”

– Beszélgetés Dobos Mátéval, az Optinvest Zrt. alapító részvényesével
„A kudarc elkerülhetetlen része a sikernek”

„A kudarc elkerülhetetlen része a sikernek”

– Beszélgetés Csorba Anita cégvezetővel
Hídépítés Kelet és Nyugat között – művészettel az európai integrációért

Hídépítés Kelet és Nyugat között – művészettel az európai integrációért

– Beszélgetés Antje Hundhausennel, a Deutsche Telekom márkaélményért felelős alelnökével
Igényesség és minőség

Igényesség és minőség

Mit adhat hozzá a művészet egy luxushotelhez? –  Interjú Stephan Interthallal, a Kempinski Hotel Corvinus igazgatójával.
Lehetséges műtárgyak nélkül is élni, csak velük jobb

Lehetséges műtárgyak nélkül is élni, csak velük jobb

A képeket nem lehet a végtelenségig halmozni, ám a bérlés megvalósulásával az eladási kényszer sem olyan nyomasztó.
Ablakot nyitnak a világra

Ablakot nyitnak a világra

Hiába van külföldön nagy hagyománya, itthon még mindig nem létezik az inspirációs előadók üzletága.
Egy vasúttársaság és egy zenekar közös története

Egy vasúttársaság és egy zenekar közös története

Hosszú ideig a MÁV Szimfonikus Zenekar volt a világon az egyetlen, vasúttársaság által fenttartott komolyzenei együttes.
A kultúra támogatása mindkét fél érdeke

A kultúra támogatása mindkét fél érdeke

– Beszélgetés Szabó Zoltánnal
„Nyarat csinálunk a Magyar Zene Házával”

„Nyarat csinálunk a Magyar Zene Házával”

– Interjú Batta Andrással és Horn Mártonnal
Magyarországon is bemutatkozott a kompakt DS4

Magyarországon is bemutatkozott a kompakt DS4

A DS Automobiles, a 2021-es Art is Business Díj támogatója is versenybe száll az Év Magyar Autója közönségdíjáért!
A nagyvállalatok a modern kor mecénásai?

A nagyvállalatok a modern kor mecénásai?

Január 28-án a Magyar Zene Házában közös koncertet ad az MVM által támogatott Szent Efrém Férfikar, valamint a moszkvai Doros énekegyüttes.
Ma már elvárás, hogy egy vállalat visszaadjon a közösségnek

Ma már elvárás, hogy egy vállalat visszaadjon a közösségnek

„Kizárólag pozitív tapasztalataink vannak” – mondja a kultúratámogató programokról Szalkai Réka, a Mastercard marketingigazgatója.