Őszi harmóniák és téli dallamok

Őszi harmóniák és téli dallamok

– Folytatódik az MVM Classic&Club
Nemes és racionális értékvállalás

Nemes és racionális értékvállalás

– Elindul a Magyarországi Vállalati Gyűjtemények Szövetsége
Kultúrafogyasztók és márkák – közös nyelven a művészetben

Kultúrafogyasztók és márkák – közös nyelven a művészetben

– A PR és a marketing eszközeivel a művészeti és vállalati szereplők támogatást, közösséget és hitelességet is nyerhetnek
„Egy Rolex vagy egy Patek Philippe mindig jó befektetés”

„Egy Rolex vagy egy Patek Philippe mindig jó befektetés”

– Beszélgetés Szongoth Gergely óra-, ékszer- és drágakőszakértő becsüssel, a BÁV aukciós vezetőjével
Élménnyé formált vásárlás

Élménnyé formált vásárlás

– Interjú Karim Rashid dizájnerrel
„Úgy nem lehet szívből jövő munkát kiadni a kezünkből, ha nem bújunk bele az író bőrébe”

„Úgy nem lehet szívből jövő munkát kiadni a kezünkből, ha nem bújunk bele az író bőrébe”

– Interjú Keresztes Dóra grafikusművésszel, animációsfilm-rendezővel
Lépjünk ki a megszokott mederből!

Lépjünk ki a megszokott mederből!

– Misetics Mátyás kulturális stratéga, a MITTE Communications kreatív igazgatója, az Art is Business Díj zsűritagja mesélt az idei pályázatokról és a zsűrizés tapasztalatairól.
„A valódi együttműködés nem pusztán pénzadomány, hanem közös történet”

„A valódi együttműködés nem pusztán pénzadomány, hanem közös történet”

– Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője az Art is Business Díj pályázatairól, a kreativitás erejéről és az értékalapú gondolkodás...
A kísérletező, provokatív megközelítések visznek előre

A kísérletező, provokatív megközelítések visznek előre

– Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője mesél a 2025-ös Art is Business Díj zsűrizéséről