by artisbusiness.hu 2023. Sep 13.

Stratégiai együttműködésre lép a Müpa és a Mastercard

Exkluzív kedvezmények és pezsgőbár várja a magyar Mastercard Prémium-kártyabirtokosokat és a Müpa+ hűségprogram tagjait.

A Mastercard a kultúra és a művészet elkötelezett támogatójaként stratégiai partnerséget köt a Müpával, Magyarország egyik legismertebb kulturális intézményével. Az együttműködés 2023 őszétől indul, és egyes elemei a Mastercard Prémium-kártyabirtokosok mellett a Müpa+ hűségprogram platina szintű tagjai számára is elérhetők. Az együttműködés révén a két márka a hazai kulturális színtéren tett törekvéseit erősíti.

A világ egyik leginnovatívabb technológiai márkájaként ismert Mastercard és Európa egyik legmodernebb kulturális intézménye, a Müpa hosszú távú összefogásának alapja a két márkát meghatározó értékközösség: „A Mastercardnál mindig kulcsfontosságú volt, hogy napi munkánk és üzleti tevékenységünk mellett és azon túl is jelen legyünk olyan, a helyi közösségeket érintő ügyekben és területeken, mint például a kultúra. Mostani együttműködésünk egy újabb fontos lépés ezen az úton – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
„Egy ilyen partnerség önmagában is értékes, de ebben az esetben különösen fontos volt számunkra, hogy a Mastercard Prémium-kártyabirtokosoknak exkluzív ajánlatokat, különleges élményeket nyújtsunk” – tette hozzá.

Forrás: MastercardForrás: Mastercard

Az idén nagykorúvá érett Müpa a megnyitása óta eltelt időszakban világszerte elismert branddé vált, amelynek sikereit a kiemelkedő minőség állandó biztosítása mellett a kulturális fenntarthatóság jegyében végzett munkája és a folyamatos fejlődés iránti igénye garantálja. „Küldetésünk a kezdetek óta változatlan: a magyar kultúra hagyományainak megőrzése és továbbadása, új tehetségek felfedezése és támogatása, világszínvonalú produkciók bemutatása. Az utóbbi évek sorozatos kihívásai pedig minden eddiginél jobban rávilágítottak arra, hogy ez csakis együttgondolkodással és összefogással, közösségteremtő – és megtartó – fejlesztésekkel lehetséges. Ezért is különösen nagy öröm számunkra, hogy egy olyan világmárkával léphetünk szövetségre, amely az általunk is vallott értékek mellett tette le a voksát” – fejtette ki Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója. „A Müpa életében az értékteremtő és kultúraközvetítő feladatok mellett kulcsfontosságú a folyamatos fejlődés és az innovatív gondolkodás, a Mastercardban pedig a párbeszédre maximálisan nyitott, méltó partnerre találtunk” – tette hozzá Kosztolánczy Gábor, a Müpa vezérigazgató-helyettese.

Kosztolánczy Gábor (fotó: Nagy Attila)Kosztolánczy Gábor (fotó: Nagy Attila)

Az együttműködés első lépéseként állt össze az az exkluzív szolgáltatáscsomag, melyet a Mastercard Prémium-kártyabirtokosok élvezhetnek:

Gold, Platinum, World Elite és Vállalati Business Prémium-kártyabirtokosok:

Müpa concierge: A program résztvevői számára kialakított exkluzív telefonos és e-mailes ügyfélszolgálaton a Müpa tapasztalt kollégái várják az érdeklődők felmerülő kérdéseit, személyre szabott programajánlásokkal segítik, valamint végigkísérik őket a jegyfoglalás és vásárlás folyamatán.
10% jegyárkedvezmény: legfeljebb 4 db jegyre igénybe vehető exkluzív kedvezmény, amelyet bármely, a Müpa saját szervezésében megvalósuló produkció esetén igénybe vehetnek.
Privát vezetett túrák: exkluzív élményséták az épületben és a backstage-ben, előre meghatározott időpontban.

Platinum, World Elite és Vállalati Business Prémium-kártyabirtokosok:

Pezsgőbár: a Müpa 3. emeleti panorámateraszán a Mastercard Prémium Program és a Müpa+ hűségprogram platina szintű tagjait elegáns és kényelmes környezetben, hangulatos rooftop élménnyel várják, ahol a változatos snackek és a prémium italkínálat mellett a program résztvevőinek egy pohár üdvözlőitallal és ropogtatnivalóval kedveskednek.

World Elite és Vállalati Business Prémium-kártyabirtokosok:

VIP-parkoló: a jogosult kártyabirtokosok az erre a célra kialakított foglalási rendszerben történő regisztráció után igénybe vehetik a könnyebben megközelíthető, gyorsabb be- és kijutási lehetőséget biztosító ingyenes VIP-parkolót.

Az állandó kedvezmények mellett a szervezők számos exkluzív programmal is készülnek.

Ezekről és az együttműködés részleteiről IDE kattintva olvashatnak az érdeklődők.

Forrás: MastercardForrás: Mastercard

Müpa

A Müpa Magyarország egyik legismertebb kulturális márkája és egyik legmodernebb kulturális intézménye, mely egyedülálló módon fogja össze a különböző művészeti ágakat: helyet ad komoly-, kortárs, könnyű- és világzenének, jazznek, operának, újcirkusznak, táncnak, irodalomnak, filmnek egyaránt. A Müpát 2005-ben azért hívták életre, hogy magas színvonalú, minőségi kulturális eseményeket kínáljon változatos műfajokban. Az intézmény alapvető feladata, hogy a hazai és európai művészeti hagyományok tiszteletben tartásával új irányokat és irányzatokat is bemutasson és közérthetővé tegyen, és az ínyenc és a szélesebb közönség számára is befogadható, magas szintű élményt biztosítson. A Müpa a hazai és nemzetközi élvonalba tartozó művészek előadásain túl új művek létrehozását is kezdeményezi és támogatja. Kiemelt szerepet játszik a nemzetközi kulturális kapcsolatok ápolásában, a hazai kulturális célok megvalósításában, valamint a magyar előadóművészek nemzetközi megismertetésében. Tevékenysége jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a jövő nemzedékének fiataljai is egyre szélesebb körben váljanak tudatos kultúrafogyasztó felnőttekké. Mindezt inspiráló, párbeszédet generáló, kérdéseket felvető művészeti eseményekkel és szolgáltatásokkal, élményre, kreativitásra és interakcióra építő újszerű programok bemutatásával teszi.

A Mastercardról
A Mastercard egy globális technológiai vállalat a fizetési iparágban. Küldetésük, hogy biztonságos, egyszerű, intelligens és hozzáférhető tranzakciók révén olyan befogadó, digitális gazdaságot hozzanak létre, amely mindenkinek és mindenhol előnyös. Innovációik és megoldásaik biztonságos adatok és hálózatok, partnerségek és szenvedély segítségével segítik az egyéneket, a pénzintézeteket, a kormányokat és a vállalkozásokat, hogy megvalósítsák a bennük rejlő legnagyobb lehetőségeket. Több mint 210 országot és területet átfogó kapcsolataikkal olyan fenntartható világot építenek, amely mindenki számára felbecsülhetetlen lehetőségeket nyit meg.

 

Lásd még:

Ők nyerték idén a Mastercard – Alkotótárs ösztöndíjprogram színházi pályázatát

„Mecénásokkal a háttérben bátrabban menekülsz előre”
– Interjú a Jurányi Ház vezetőjével, Rozgonyi-Kulcsár Viktóriával

Ma már elvárás, hogy egy vállalat visszaadjon a közösségnek
„Kizárólag pozitív tapasztalataink vannak” – mondja a kultúratámogató programokról Szalkai Réka, a Mastercard marketingigazgatója.

„Nagyon hiszünk abban a munkában, ami itt folyik”
– Beszélgetés Máté Gáborral, a Katona József Színház igazgatójával és Mondovics Péterrel, a Mastercard marketingmenedzserével

Egyensúlyt teremteni szponzor és szponzorált között
– Interjú Eölyüs Endrével, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatójával

Hal helyett inkább hálót szeretne adni, amivel majd halat tudnak fogni
– Interjú Gauder Milán üzletemberrel, az Átrium társtulajdonosával, aki úgy döntött, egy időre közös ügyek és társadalmi célok szolgálatába áll.

Értéket teremtő közösség

Nyitókép: Eölyüs Endre (fotó: Nagy Attila)

 

Szenvedélyesen szeretjük a kultúrát, a művészeteket és a stratégiai gondolkodást. Ez ingyen van. A lapkiadás és az online magazin működtetése azonban pénzbe kerül. Kérjük, ha teheti, támogassa az Art is Business hiánypótló munkáját!

Támogassa a kezdeményezésünket, legyen Ön is mecénás!