Üzleti nézőpont

Az adat, amint művészetté válik
– A Telekom adatvizualizációs projektjének eredményeit műtárgyként is értelmezhetjük

Egymást erősítve tanulunk
– Perspektíva mentorprogramunk résztvevőinek tapasztalatai – I. rész

A művészet és az ESG
– Megtartottuk idei utolsó Connections eseményünket

Modernizmus darabokban
– Építészettörténeti pop-up tárlatot hozott létre az Art is Business a WING ingatlanfejlesztő vállalattal és Paradigma Ariadné építészirodával együtt

Merész és szokatlan: fotósok szemén keresztül mutatkozott be az új autómodell
– Rendhagyó pop-up tárlat született a Peugeot és a MOME együttműködéséből

A spanyol film színe: zöld
– A fenntartható filmgyártók törekszenek a lehető legkisebb környezeti hatást hagyni a bolygón

Az ingatlanszektor és a művészet
– A művészet az ESG következő lépcsőfoka lehet

„Westend 25 – múlt, jelen és jövő”
– Hatodik alkalommal érkezik a bevásárlóközpont kreatív logópályázata

A fehér falak elfedésénél jóval többre hivatott: belépő a művészet világába
– A Budapest Contemporary Képzőművészeti Vásáron nemzetközi és hazai példákon keresztül jártuk körbe a vállalati gyűjtemények helyzetét

Az ital, ami megihlette Andy Warholt
– Limitált kiadású palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét

A művészet utazás
– Stratégiai megállapodást kötött az Art Market Budapest és az OTP Travel

„Tanuljunk egymástól!”
– Beszélgetés Perjési Péterrel, az Intelligent Power Solutions Kft. tulajdonosával, az Art is Business Perspektíva programjának mentorával