Kultúrafogyasztók és márkák – közös nyelven a művészetben

Kultúrafogyasztók és márkák – közös nyelven a művészetben

– A PR és a marketing eszközeivel a művészeti és vállalati szereplők támogatást, közösséget és hitelességet is nyerhetnek
„Art Is for Everybody”: Keith Haring előtt tiszteleg az Absolut

„Art Is for Everybody”: Keith Haring előtt tiszteleg az Absolut

– Andy Warhol után újabb világsztár ikonikus világát eleveníti meg a márka
Mit tanulhat az üzleti világ a civilektől?

Mit tanulhat az üzleti világ a civilektől?

– Nonprofit vezetők mentorálnak vállalati döntéshozókat: indul a Changels programja
Kortársak párbeszéde a Mabelle-ben

Kortársak párbeszéde a Mabelle-ben

– Interjú Bérczi Lindával, a Párhuzamos Nézőpontok című kiállítás kurátorával
Eltáncolt költészet

Eltáncolt költészet

– Interjú Horváth Renátó táncművésszel
Újjászületik a Bethlen Téri Színház

Újjászületik a Bethlen Téri Színház

–  A 96 éves teátrum megújult terekkel, befogadó szellemiséggel és rendhagyó támogatói gálával ünnepli új korszakát.
Tehetség és támogatás

Tehetség és támogatás

– Idén is kalapács alá kerülnek a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatóinak legjobb munkái
Híd múlt és jelen között

Híd múlt és jelen között

– Új márkakampányt indított a Haydneum
Mallorca új arca

Mallorca új arca

– Kézművesség, kreativitás és tudatos turizmus a Földközi-tenger szívében
Ahol a történelem és a zene találkozik

Ahol a történelem és a zene találkozik

– A Veronai Operafesztivál száztizenkét éves története