Üzleti nézőpont

A kortárs magyar képzőművészet legjava
– Interjú a Budapest Contemporary Kortárs Képzőművészeti Vásár főszervezőjével, Tausz Ádámmal

Horváth Roland: „Ösztönösen érzem, miben lehet potenciál”
– Beszélgetés Horváth Roland kreatív producerrel, a BPM Group alapító tulajdonosával

„Nincsenek arany-, ezüst- és gyémántcsomagjaink, mindenkivel egyéni megállapodást kötünk”
– Szponzoráció a Sziget Fesztiválon

„Ha valaki kézműves porcelánt szeretne, Herendet nem tudja kikerülni”
– Interjú Dr. Simon Attilával, a Herendi Porcelánmanufaktúra vezérigazgatójával

Koreai minőség magyar tartalommal
– Interjú Horváth Patrikkal, a SsangYong Magyarország marketingvezetőjével

Brand és művészet
– Beszélgetés dr. Barcza Mihály ügyvéddel, az Oppenheim Ügyvédi Iroda egyik társalapítójával

„Személyiségem jelentős része a kultúrából építkezik”
Száztíz éves az Egis, száztizenegy éve született Örkény István. És hogy mi a kapcsolat közöttük? Erre ad választ az Egis és az Örkény Színház közös...

Művészet és a történet, ami mögötte van
Beszélgetés a Hotel Nemzeti Budapest – MGallery igazgatójával, Ülkei Gáborral

„Franciaország kulturális vonzerejének életre keltése”
– Interjú Pierre Pedicóval, a Francia Intézet igazgatójával, a Magyarországi Francia Nagykövetség kulturális és együttműködési tanácsosával

A művészet is termék, aminek ára van
– Beszélgetés Palotai Borbálával, a PwC Magyarország marketing- és üzletfejlesztési igazgatójával

Új stratégiák: a Fondation Louis Vuitton Párizsban
Az alapítvány a nyugati művészet kánonjából kilépve működik, és nemcsak diskurzust teremt, élő művészeket is menedzsel.

„Budapest még nem Párizs, de a művészet itt is egyre nagyobb szerepet kap”
A JCDecaux számára nemcsak a szép városi környezet megteremtése fontos, hanem a fenntarthatóság és a művészetek népszerűsítése is.