Üzleti nézőpont

„Újra kellett definiálnunk magunkat”
– Villáminterjú Remco Mollal, az Amsterdam Museum gazdasági igazgatójával

„Arra törekszünk, hogy a munkánkat a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegyük”
– Interjú Antje Hundhausennel, a Deutsche Telekom művészeti gyűjteményének vezetőjével

Kultúra és mecenatúra Izraelben
– Interjú a budapesti MERKAZ – Héber és Izraeli Kulturális Központ vezetőjével, Ledniczky Líviával

A kortárs magyar képzőművészet legjava
– Interjú a Budapest Contemporary Kortárs Képzőművészeti Vásár főszervezőjével, Tausz Ádámmal

Horváth Roland: „Ösztönösen érzem, miben lehet potenciál”
– Beszélgetés Horváth Roland kreatív producerrel, a BPM Group alapító tulajdonosával

„Nincsenek arany-, ezüst- és gyémántcsomagjaink, mindenkivel egyéni megállapodást kötünk”
– Szponzoráció a Sziget Fesztiválon

„Ha valaki kézműves porcelánt szeretne, Herendet nem tudja kikerülni”
– Interjú Dr. Simon Attilával, a Herendi Porcelánmanufaktúra vezérigazgatójával

Koreai minőség magyar tartalommal
– Interjú Horváth Patrikkal, a SsangYong Magyarország marketingvezetőjével

Brand és művészet
– Beszélgetés dr. Barcza Mihály ügyvéddel, az Oppenheim Ügyvédi Iroda egyik társalapítójával

„Személyiségem jelentős része a kultúrából építkezik”
Száztíz éves az Egis, száztizenegy éve született Örkény István. És hogy mi a kapcsolat közöttük? Erre ad választ az Egis és az Örkény Színház közös...

Művészet és a történet, ami mögötte van
Beszélgetés a Hotel Nemzeti Budapest – MGallery igazgatójával, Ülkei Gáborral

„Franciaország kulturális vonzerejének életre keltése”
– Interjú Pierre Pedicóval, a Francia Intézet igazgatójával, a Magyarországi Francia Nagykövetség kulturális és együttműködési tanácsosával