Üzleti nézőpont

Különbözőségükben egyek
Mi a közös Szinyei Merse Pálban és a kávéban? A kortárs képzőművészetben meg a telekommunikációban? Hogyan találkozik az improvizációs előadó-művészet és...

Kommunikációs felületként szolgálunk a művészeti ágaknak is
Interjú Samu Tímeával, a francia JCDecaux magyar leányvállalatának vezérigazgatójával
.jpg)
Társadalmi körforgást működtetni
Interjú Perjési Péterrel, az Intelligent Power Solutions Kft. vezetőjével

A kultúra új utakat nyit meg
Interjú Daria Dodonovával, a Magyar Telekom gazdasági vezérigazgató-helyettesével

Mi számít örök értéknek a pénzvilágban?
Interjú Nagy Zoltán Péterrel, az OTP Bank Marketing és Kommunikációs Igazgatóságának igazgatójával

A malátaillat misztériuma
Interjú Békefi Gáborral, a Dreher Sörgyárak vezérigazgatójával

Meg kell találni az illeszkedési pontokat
Interjú Salgó Andrással, a BMW Group Magyarország Vállalati Kommunikációs vezetőjével

Egyensúlyt teremteni szponzor és szponzorált között
Interjú Eölyüs Endrével, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatójával

„Ha nem vársz semmit cserébe, akkor kapod a legtöbbet”
Interjú Gazsi Zoltánnal, az Eisberg ügyvezetőjével

Új perspektíva
Merjünk átmenni az út másik oldalára, és lássuk meg az új lehetőségeket!

A művészetre költött pénzeknél egyre fontosabb a társadalmi hasznosság elve
Nem az a kérdés, szabad-e műalkotásokba fektetni, hanem az, hogy melyek a feltörekvő területek.