Üzleti nézőpont

Azt támogatjuk, amit a munkatársak választanak
Interjú Horn Péterrel, a B. Braun Magyarország vezérigazgatójával

Felelősséggel fordulva a kultúra felé
Interjú Apáti-Tóth Katával, a MOL kommunikációs igazgatójával

A marketing nem csomagolópapír, hanem motor
Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatójával

Hosszú távú gondolkodás és következetesség
Interjú Horváth Magyary Nórával, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatójával

Szerelemprojektből országos siker
Red Bull Pilvaker

Kommunikációs hidat épít a művészet
Interjú Lyon Shennel, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetőjével

Nálunk a kultúra összekovácsolja a szervezetet
Interjú Lerch Zoltánnal, a Schneider Electric HR-igazgatójával