Híreink

A minőség és az őszinteség soha el nem múló értékek
Interjú Szűcs Péterrel, a Peter's Planet alapítójával

Bauhaus 100
A Bauhaus nemcsak jelentős művészeti irányelveket dolgozott ki, hanem a modern gondolkodás megtestesítője volt.

Hosszú távú gondolkodás és következetesség
Interjú Horváth Magyary Nórával, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatójával

Tudatos brandépítés egy szerelemprojektben
Ördögkatlan Fesztivál

A Fortepan – Magyarország egyik legértékesebb nonprofit brandje
A világon egyedülálló magyar kezdeményezésre Amerikában is felfigyeltek.

A művészetnek nem az a dolga, hogy ismerős és kellemes legyen
Interjú René van Hell-lel, Hollandia magyarországi nagykövetével

A kemény munkát nem lehet megúszni
Interjú Kálnási Anikóval, a NewU Művészmenedzsment Ügynökség ügyvezetőjével

„Ez nem üzleti befektetés, hanem szerelem-
Interjú Juhász Annával, a Hadik Irodalmi Szalon megálmodójával

A fürge rókalábak és a márkaépítés
Dargay Attila rajzfilmje, a Vuk nem csupán a mozipénztáraknál aratott sikert, hanem a merchandising-gépezet is belendült.

A bor és a kultúra kéz a kézben járnak
Interjú Florian Zarubával, a Kristinus Borbirtok ügyvezető igazgatójával

Az erdő lesz a hangszere
Dés András portréja

„Ez a szabad élet nagyon nekem való-
Interjú Huzella Júlia színésznővel