Fenntartható kultúra
Brandépítés egy megújuló múzeumban

Brandépítés egy megújuló múzeumban

Interjú Varga Benedekkel, a Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatójával
Láthatóvá tenni az értékeket

Láthatóvá tenni az értékeket

Beszélgetés Molnár Barbarával, a Fidelio Magazin főszerkesztőjével, a Programmagazin Kiadó Kft. ügyvezetőjével
Léptékváltásra és szemléletváltásra van szükség a kortárs képzőművészetben

Léptékváltásra és szemléletváltásra van szükség a kortárs képzőművészetben

Interjú Bérczi Lindával, a Budapest Art Week megálmodójával
Emberi történet

Emberi történet

Interjú Peter Grundberggel, a Brody House egyik alapító tulajdonosával
Mi fán terem a művészet?

Mi fán terem a művészet?

Interjú Tímár Andorral, a MUS-E Magyarország Egyesület elnökével
 „Magánszínházként kell gondolkodnunk-

„Magánszínházként kell gondolkodnunk-

Interjú Mattyasovszky-Zsolnai Bencével, a Katona József Színház adminisztratív igazgatójával
A kulturális és az üzleti élet kapcsolódásai

A kulturális és az üzleti élet kapcsolódásai

Interjú Baán Lászlóval, a Szépművészeti Múzeum igazgatójával
„Kevés kulturális intézmény építhet ilyen mértékben a fogyasztói támogatására”

„Kevés kulturális intézmény építhet ilyen mértékben a fogyasztói támogatására”

Interjú Herczeg Tamással, a Szegedi Szabadtéri Játékok igazgatójával
A kemény munkát nem lehet megúszni

A kemény munkát nem lehet megúszni

Interjú Kálnási Anikóval, a NewU Művészmenedzsment Ügynökség ügyvezetőjével
„Ez nem üzleti befektetés, hanem szerelem-

„Ez nem üzleti befektetés, hanem szerelem-

Interjú Juhász Annával, a Hadik Irodalmi Szalon megálmodójával
Közös élmények – mélyebb elkötelezettség

Közös élmények – mélyebb elkötelezettség

Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője