Fenntartható kultúra

Brandépítés egy megújuló múzeumban
Interjú Varga Benedekkel, a Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatójával

Láthatóvá tenni az értékeket
Beszélgetés Molnár Barbarával, a Fidelio Magazin főszerkesztőjével, a Programmagazin Kiadó Kft. ügyvezetőjével

Léptékváltásra és szemléletváltásra van szükség a kortárs képzőművészetben
Interjú Bérczi Lindával, a Budapest Art Week megálmodójával

Emberi történet
Interjú Peter Grundberggel, a Brody House egyik alapító tulajdonosával

Art and Business a magyar felsőoktatásban
Menedzserképzési körkép

Mi fán terem a művészet?
Interjú Tímár Andorral, a MUS-E Magyarország Egyesület elnökével

„Magánszínházként kell gondolkodnunk-
Interjú Mattyasovszky-Zsolnai Bencével, a Katona József Színház adminisztratív igazgatójával

A kulturális és az üzleti élet kapcsolódásai
Interjú Baán Lászlóval, a Szépművészeti Múzeum igazgatójával

„Kevés kulturális intézmény építhet ilyen mértékben a fogyasztói támogatására”
Interjú Herczeg Tamással, a Szegedi Szabadtéri Játékok igazgatójával

A kemény munkát nem lehet megúszni
Interjú Kálnási Anikóval, a NewU Művészmenedzsment Ügynökség ügyvezetőjével

„Ez nem üzleti befektetés, hanem szerelem-
Interjú Juhász Annával, a Hadik Irodalmi Szalon megálmodójával

Közös élmények – mélyebb elkötelezettség
Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője