Üzleti nézőpont
Egymás fejével is kell tudni gondolkodni

Egymás fejével is kell tudni gondolkodni

Interjú Szinai Ádámmal, a CIB Bank PR- és marketingkommunikációs vezetőjével
Az irodalom gyógyír

Az irodalom gyógyír

Interjú Zatykó Péterrel, az Aegon Biztosító elnök-vezérigazgatójával
Művészet által épülni

Művészet által épülni

„Az UNICEO összehozza azokat, akik a cégeiknél a rendezvényekért felelnek. Szakmai közösség vagyunk” – Mantuano Mónika az UNICEO szerepéről.
Kapu a kultúrához

Kapu a kultúrához

„A Jaguár Média Kft. indulásakor eldöntöttük, hogy nem a hagyományos kisvállalkozói szemlélettel építjük fel a céget.”
Gravus: több mint nyomda

Gravus: több mint nyomda

„Sosem elégített ki a hétköznapi tömeggyártás, mindig az hozott lázba, ha valami többet tudtam minőségben hozzátenni a világhoz” – emlékezik Siklósi Kelemen.
Élményekben mért mecenatúra

Élményekben mért mecenatúra

Az Oppenheim Ügyvédi Iroda csapata fekete öves kultúrafogyasztó.
Színház mellett céges kórus

Színház mellett céges kórus

Schneider Electric Hungary
Hídból sosem elég

Hídból sosem elég

Interjú Schiller Márkkal és Borbély Zoltánnal, a Schiller Flotta marketingvezetőjével és ügyvezetőjével
A bor hangjai

A bor hangjai

Interjú Debreczeni Mónikával, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet birtokigazgatójával
Azt támogatjuk, amit a munkatársak választanak

Azt támogatjuk, amit a munkatársak választanak

Interjú Horn Péterrel, a B. Braun Magyarország vezérigazgatójával
Felelősséggel fordulva a kultúra felé

Felelősséggel fordulva a kultúra felé

Interjú Apáti-Tóth Katával, a MOL kommunikációs igazgatójával
A marketing nem csomagolópapír, hanem motor

A marketing nem csomagolópapír, hanem motor

Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatójával