Üzleti nézőpont

Egymás fejével is kell tudni gondolkodni
Interjú Szinai Ádámmal, a CIB Bank PR- és marketingkommunikációs vezetőjével

Az irodalom gyógyír
Interjú Zatykó Péterrel, az Aegon Biztosító elnök-vezérigazgatójával

Művészet által épülni
„Az UNICEO összehozza azokat, akik a cégeiknél a rendezvényekért felelnek. Szakmai közösség vagyunk” – Mantuano Mónika az UNICEO szerepéről.

Kapu a kultúrához
„A Jaguár Média Kft. indulásakor eldöntöttük, hogy nem a hagyományos kisvállalkozói szemlélettel építjük fel a céget.”

Gravus: több mint nyomda
„Sosem elégített ki a hétköznapi tömeggyártás, mindig az hozott lázba, ha valami többet tudtam minőségben hozzátenni a világhoz” – emlékezik Siklósi Kelemen.

Élményekben mért mecenatúra
Az Oppenheim Ügyvédi Iroda csapata fekete öves kultúrafogyasztó.

Színház mellett céges kórus
Schneider Electric Hungary

Hídból sosem elég
Interjú Schiller Márkkal és Borbély Zoltánnal, a Schiller Flotta marketingvezetőjével és ügyvezetőjével

A bor hangjai
Interjú Debreczeni Mónikával, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet birtokigazgatójával

Azt támogatjuk, amit a munkatársak választanak
Interjú Horn Péterrel, a B. Braun Magyarország vezérigazgatójával

Felelősséggel fordulva a kultúra felé
Interjú Apáti-Tóth Katával, a MOL kommunikációs igazgatójával

A marketing nem csomagolópapír, hanem motor
Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatójával