Üzleti nézőpont
Élményekben mért mecenatúra

Élményekben mért mecenatúra

Az Oppenheim Ügyvédi Iroda csapata fekete öves kultúrafogyasztó.
Színház mellett céges kórus

Színház mellett céges kórus

Schneider Electric Hungary
Hídból sosem elég

Hídból sosem elég

Interjú Schiller Márkkal és Borbély Zoltánnal, a Schiller Flotta marketingvezetőjével és ügyvezetőjével
A bor hangjai

A bor hangjai

Interjú Debreczeni Mónikával, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet birtokigazgatójával
Azt támogatjuk, amit a munkatársak választanak

Azt támogatjuk, amit a munkatársak választanak

Interjú Horn Péterrel, a B. Braun Magyarország vezérigazgatójával
Felelősséggel fordulva a kultúra felé

Felelősséggel fordulva a kultúra felé

Interjú Apáti-Tóth Katával, a MOL kommunikációs igazgatójával
A marketing nem csomagolópapír, hanem motor

A marketing nem csomagolópapír, hanem motor

Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatójával
Hosszú távú gondolkodás és következetesség

Hosszú távú gondolkodás és következetesség

Interjú Horváth Magyary Nórával, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatójával
Kommunikációs hidat épít a művészet

Kommunikációs hidat épít a művészet

Interjú Lyon Shennel, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetőjével
Nálunk a kultúra összekovácsolja a szervezetet

Nálunk a kultúra összekovácsolja a szervezetet

Interjú Lerch Zoltánnal, a Schneider Electric HR-igazgatójával